berthini Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hei, har et lite problem med å huske hva jeg hadde v-coren å alle andre innstillinger i BOISEN før jeg Restarta BIOSEN. Hadde overklokka før jeg restarta BIOSEN. Noen som husker/vet hva jeg skal stille på i BIOSEN? Kjørte et par tester alt var stabilt før men trenger å overklokke... 2500+ er lissom litt lite :!: .... Oppsett: -AMD xp 2500 -Abin NF7 v 2,0 -Aero Stor vifte. Husker ikke manger rpm det er.. men stabilt sånn som det var. trur det var 1900-3500 rpm (regulerbar viftestyring) hehe resten av hwn trenger dere vel ikke Hjelp! Takk for svar på forhånd.... Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 FSB skal stå på 200MHz. Hva angår VCore o.l. så er det ganske individuelt fra cpu til cpu, men jeg kjørte min på 1.7V Lenke til kommentar
berthini Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Okay, skal prøve nå... da er det ikke noe mer å stille på?.. kom foresten på at vcoren stod på 1,8V Men prøver nu! Takk isåfall Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hvis du har ram som henger med på 200MHz FSB så skal det ikke være noe særlig mere å stille på for å kjøre 2500+@3200+ Lenke til kommentar
berthini Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Takk, funka nå.. men skal bare forsikre meg om at alt er helt stabilt med en stabilety test Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå