Gå til innhold

RAM til Gigabyte K8NXP-SLI nForce4 SLI

Blast3r

Anbefalte innlegg

Har tenkt å kjøpe en ny pc nå på nyåret.

Jeg er litt usikker på hva for Minne jeg skal ha, så derfor tar jeg opp dette i forumet her for å undersøke hva dere sier.

Tenkte å ha minimum 1024 mb ram i og med at jeg spiller endel å holder på med endel krevende applikasjoner.

Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen radikal forsjell på 3200 RAM og f.eks 3700? Jeg har nok med penger så kan egentlig kjøpe hva som helst  :yes:

OCZ 1024MB Dual Channel Platinum Ed. R-2

De er ett godt valg for deg da.

Amd 64 liker lave timings, noe som disse brikkene har, dessuten er de utrolig gode overklokkere, hvis du skal overklokke.

Edit: Du eventuelt kjøpe to stykker av den pakka, så du får 2048 mb ram.

Endret av Hylo
Lenke til kommentar
Er det noen radikal forsjell på 3200 RAM og f.eks 3700? Jeg har nok med penger så kan egentlig kjøpe hva som helst :yes:

Om du skal klokke langt er det vel en fordel med 300 eller 3700 ram , men ved std hastighet er vel 3200 et litt bedre alternativ da det har litt bedre timinger .

Lenke til kommentar
Er det noen radikal forsjell på 3200 RAM og f.eks 3700? Jeg har nok med penger så kan egentlig kjøpe hva som helst  :yes:

Om du skal klokke langt er det vel en fordel med 300 eller 3700 ram , men ved std hastighet er vel 3200 et litt bedre alternativ da det har litt bedre timinger .

Hva mener du med 300?? 300 hvaforno??

Nei gå for OCZ Dual Platinum Ed R2. Disse er helt rå!

De har laveste mulig timings ved 3200 hastighet og grøfter de fleste typer ved 3700 og 4000 hastighet pga lavere timings ved høyere frekvenser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...