bufodill Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Prøver å lage et nytt emne under lesertest, men uten at jeg får noe feilmelding, skjer det rett og slett ingenting... Er hele greia låst ellerno? Noen som vet hva som kan være galt? Lenke til kommentar
Algron Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 bare admins som kan gjøre det Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Aha, så jeg må legge hit, også flyttes den til lesertest? Teit, må skrive en del om igjen da... Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 QUOTE (*Dragon* @ 03/01/2005 : 15:13) bare admins som kan gjøre det Hva? se på denne da: link Johan123321 Bruker Gruppe: Medlemmer Innlegg: 373 Lenke til kommentar
am3k Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Det er ingenting i veien for at tråden ikke kan flyttes dit Lenke til kommentar
enden Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Typisk nordmenn å ikke else bruksanvisningen Øverst i kategoruen er det en tråd ved navnet Bruk av denne kategorien. Der står følgende: QUOTE Alle nye bidrag må først godkjennes av moderatorer. Dersom ditt bidrag ikke er kommet opp ennå, er det ikke godkjent av en moderator.Hensikten med denne kategorien er å samle alle tester foretatt av forumets brukere på ett sted. edit; dumdidum, det fantes visst en hos amobil også ja Lenke til kommentar
am3k Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Slik da så nå ligger samme melding hos amobil også. Da tror jeg vi kan stenge denne tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg