NoHill92 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Tenkte at jeg skulle spille Need for Speed Underground 2 i multiplayer. Men så er det jo det er så begrenset med baner, utstyr osv ettersom jeg ikke har kommet så langt på single player delen. Er det noen som har noen brukbare cheats som man kan bruke for å låse opp alt dette? Har googlet for harde livet etter noen koder, men uten resultat. Er jo kjedelig å spille multiplayer med de samme banene hele tiden, så det hadde vært fett om det fantes noen koder. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Dersom du har modded xbox kan du laste ned savegames på xbox-saves, men jeg regner med at du har original ettersom du ikke har sagt noe om det. Det er tusenvis av sider med cheats til konsoller og pc-er, anbefaller deg å ta en titt her for å se etter cheats Lenke til kommentar
Omar Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Eller min gamle Yndlings side. Lenke til kommentar
tjomsaas Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 denne har også noen cheats (pluss faq's/walkthroughs) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå