Theo343 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Tror vel egentlig man må søke om Beta deltagelse. på betaplace.com. Men er ikke 100% sikker på det da jeg ikke har hatt behov for den selv ennå. Ellers er det ikke lov å ta betalt for Beta utgaver såvidt jeg vet, men man har heller ikke lov å kopiere den. Man må være godkjent betatester. Er ikke sikker på om den er en del av MSDN, men det er mulig hvis du har tilgang på det. Endret 4. januar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Windows XP 64bit edition kan lastes ned herfra, scroll ned til "download" og klikk "download the software". Deretter følger du instruksene. Den er helt gratis og funker så vidt jeg vet i 365 dager fra du installerer den. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Da er den ute til åpen evaluering, bra . Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Må legge til at jeg har hørt mange rykter om at Windows XP 64bit edition ikke er særlig stabli enda. Linux er jo et alternativ; fjellstabilt og full 64bit-støtte, og ikke minst gratis for resten av livet. Ulempen er at det kan ta litt tid å lære seg, men det må ses på som en utfordring, ikke en ulempe. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 hva er det man merker størtst forskjell på med 64 bits programmer? Hva merker man med en 64 bits XP? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Må legge til at jeg har hørt mange rykter om at Windows XP 64bit edition ikke er særlig stabli enda. Linux er jo et alternativ; fjellstabilt og full 64bit-støtte, og ikke minst gratis for resten av livet. Ulempen er at det kan ta litt tid å lære seg, men det må ses på som en utfordring, ikke en ulempe. Hva når man skal spille? Men hvilke stabilitetsproblemer har du hørt om? Endret 4. januar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
h0lg Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) hmmm. Er dette en oppgraderingsversjon? Jeg bruker WinXPhome Norsk nå, kan jeg bruke 64 bit uten å måtte oppgradere? Dvs at jeg formaterer for så å innstalere xp64 fra grunn av? BTW: er AMD S939 athlon 64 3500+, bedre enn en P4 S775 3,2 ghz? Endret 5. januar 2005 av h0lg Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 BTW: er AMD S939 athlon 64 3500+, bedre enn en P4 S775 3,2 ghz? Generelt sett; ja. Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Dvs at jeg formaterer for så å innstalere xp64 fra grunn av? blush.gif Du må installere Win64 for seg selv ja, det er ikke en oppgradering Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Må legge til at jeg har hørt mange rykter om at Windows XP 64bit edition ikke er særlig stabli enda. Linux er jo et alternativ; fjellstabilt og full 64bit-støtte, og ikke minst gratis for resten av livet. Ulempen er at det kan ta litt tid å lære seg, men det må ses på som en utfordring, ikke en ulempe. Hva når man skal spille? Men hvilke stabilitetsproblemer har du hørt om? Spille: finnes ihvertfall en del spillprodusenter som endelig har fått øynene opp for linux, de fleste nye spill har støttte, eller vil få støtte for det innen første halvdel av 2005. Stabilitet: hallo.. det er Windows vi prater om.. selv "ferdig" versjonene er ustabile som f.. og når det atpåtil er windows i BETA, da er det "ekstremt". ( sett fra en linuxbruker sitt perspektiv.. ) Pc'en min, når jeg kjører den i winows, har en tendens til å crashe etter en 1-2 dager max med ganske kraftig bruk.. Min kjære søte linuxboks som nylig ble satt opp til lagringsserver i stua har kjørt 100% stabilt nå i 9 dager under konstant press fra min downloadings-feber. edit: og ikke glemme... er en betyyyyyydelig mindre sikkerhetsrisiko ved linux.. Endret 6. januar 2005 av Vizla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå