audhage Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hei Jeg vet ikke helt hvor jeg skal poste dette (så om det er veldig galt kan modertor godt flytte tråden ) Hva skal jeg ta for et brukt tastatur/mus sett? Loghitech Cordless Desktop MX Det er i perfekt stand og originalembalasjen følger med! Takker for alle svar. (om du ikke vet, hva hadde du gitt for det? Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
basip Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Pent sett det der:) Siden det er brukt så lite ville jeg gitt ca 600 for det. Følger det med noe garanti? Hvor lenge er det siden du kjøpte det? Lenke til kommentar
audhage Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Pent sett det der:) Siden det er brukt så lite ville jeg gitt ca 600 for det. Følger det med noe garanti? Hvor lenge er det siden du kjøpte det? Vel, det er ca 1,5 år gammelt men det er som sagt i perfekt stand, med originalembalasje. (støvet er vel det som trekker ned ) Tror jaggu jeg har en kvittering på det også et sted Hva tror du det er verdt siden det er brukt litt til? Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Rundt 500kr om det er i perfekt stand. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå