TanglewoodD Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hei Jeg kjører Windows XP pro, uten noen service pakker. Men da jeg innstallerte så begynte problemet. Først så kopierte filene fra cd-en, så installerte jeg dem. Da maskin skulle restarte etter innstallasjonen var "velykket" så ville den ikke starte opp i windows. Da jeg tok installasjons programet en gang til, så virket det. Men i senere tid ( 2uker ) så restarter jeg, men etter "kula" har gått sin gang , det blå som går i oppstarten... Så vil den ikke mer, skjermen blir svart, og forblir svart. Noen som har noen svar/spm. ? Mvh Stian_A Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hmm, ingen Servive packs sier du. Har du ingen oppdateringer til Windows, virusprogram og slikt heller? I så fall har du garantert fått virusproblemer Lenke til kommentar
Eminent Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) jeg har akkurat samme problem. men, det er ikke at windows ikke starter. problemet er at skjermkortet eller noe annet sender ut info til skjermen at den ikke har noen signaler. et "fake" signal om at pcen ikke er på. men når jeg kjører fra svideo utgangen til projektoren min blir ikke skjermen svart. den blir heller ikke svart hvis jeg kjører i vga modus. kun når jeg starter på vanlig måte. så det er noe galt som ikke er riktig. jeg kan også garantere for 0 virus. jeg kjører en linux router og har en unix firewall. i tillegg til det kjører jeg linux og windows på pcen. 4 virus programmer og 2 firewalls. den er scanna av flere online scanne motorer pluss mine egne. så jeg tror ikke det er det. jeg har også dissa service packene. skulle likt å vite svaret på detta sjøl. for jeg kjører raid på 700gb å ekke keen på formatering hehe. Endret 16. januar 2005 av Eminent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå