KT400 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 ENDELIG !! Nå endrer Vaagenconsulting endelig nettbutikken sin! Vi har nå gleden av å presentere ny, tidsriktig og bedre nettbutikk som vil ha offisiell oppstart 07.01.2005 Det er jammen på tide -> Den gamle løsningen var/er ikke spesielt brukervennlig. Her er nyttårsforsettet de gir oss: PS! Dette året 2004 har vært et meget slitsomt år for oss pga. gjentatte systemfeil. Vi beklager den behandlingstiden enkelte kunder har fått og lover å skjerpe oss når vi har tatt i bruk vår nye nettbutikk. Jaja. Tiden vil vise om dette stemmer...... Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Det var bra! Har alltid hatt butikken i øyet siden er fra Haugesund, men siden deres var veldig uoversiktlig. Håper det blir bedre nå! Jo flere webshops desto lavere pris! Lykke til VaagenConsulting! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Er det mulig å kjøpe i lokalet eller hente pakker der? Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 faen på tide! Mamut opplegget er kanskje kostnadsvennlig, men det er jo noe forbanna dritt for kundene Lenke til kommentar
Zl8 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Måtte bruke mamut sin "nettbutikk"-løsning i en eksamensoppgave for noen år siden.. noe mer latterlig og amatørmessig skit skal man jammen lete lenge etter. Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Er det mulig å kjøpe i lokalet eller hente pakker der? Det var iallfall ikkje mulig før Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Alt er bedre enn Start it Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Mamut nettbutikker er noe av det værste jeg vet. Huske på legge til i hatlista Men holder meg stort sett til større kjente sider, så det problemet har jeg ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå