ism Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hei. Det virker som om det er en feil i genereringen av linker til bildene i omtalene. Hos meg virker disse linkene aldri. De peker til feil folder i og med at det har sneket seg inn en / for mye: [snip]bilde.php?produktid=22118&bildeurl=././bilder/[snip] Dette gjelder for all omtalene jeg har lest de siste månedene. -ism Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hei, hvilken browser er det snakk om i dette tilfellet? Lenke til kommentar
ism Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg bruker Firefox til vanlig, men får samme problemet med IE og Opera. Dersom jeg fjerner den ekstra / etter bildeurl slik at det står bildeurl=.. så finner jeg bildene. Lenke til kommentar
TST Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Pussig dette her. Det er første gang vi hører om feil i bildelinkene, og vi opplever ikke dette problemet selv. Noen andre som har tilsvarende problem? Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Ikke noe problem her, nei. Testa i Firefox 1.0, IE 6.0 og Opera 7.54. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Ikke noe problem her, nei. Testa i Firefox 1.0, IE 6.0 og Opera 7.54. Testet i akkurat de samme browserene her, og det funket flott. Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 ism: hvilken nettleverandør har du? kjører du noen form for firewall? noen form for proxyserver? En eller annen adblocker? Lenke til kommentar
ism Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) På jobb går jo dette via en proxy. Har prøvd fra to maskiner nå. Jeg skal teste litt mer hjemmefra. EDIT: Fra hjemmepcen virket det ok. Siden det ser ut til å virke for alle andre så må jeg jo bare dra den konklusjonen at det er mitt oppsett som er skyld i problemet Kanskje jeg blir irritert nok en dag til at jeg orker å drive feilsøking Endret 7. januar 2005 av ism Lenke til kommentar
ism Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 Feilen er funnet. Det viste seg at Symantec Client Firewall oppfatter alle linker til bildene som "Whisker": "Attempted Intrusion "Whisker" from your machine against www.gamer.no was detected and blocked." Jeg aner ikke hvordan den har fått en slik idé fra, men så snart jeg fjernet whisker fra listen så virket endelig sidene deres skikkelig igjen Lenke til kommentar
TST Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Supert at du fikk ordnet opp i det. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå