plankeby Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Nå våger jeg meg ut på å åpne et nytt emne, gi beskjed (link?) hvis dette er diskutert annet sted her inne (jeg klarte desverre ikke å finne temaet). Her er mine spørsmål: På HK med AGP/PCI er det jo kjent at noen støtter busslås og andre ikke. Er busslås fremdeles et aktuelt tema for PCIe? Tåler PCIe større bussforandringer? Er busslås noe jeg bør se etter på 939 HK med PCIe? -Eller er det standard på korta, og ikke aktuelt tema på PCIe. (Det er jo ofte noen "gamle" pci spor også, der er busslåsen aktuell !?). Tips på sokkel 939 kort med PCIe (ikke AGP), som virker overklokkingsvennlige mottas med stor takk. Maks 1200 kr for HK Jeg skal sette sammen en PC, med et 939 sokkel hovedkort som skal ha PCIe. Vil satse på litt overklokking av en AMD 64 1,8 eller 2.0 GHz prosessor. (Har forlengst gått over mitt budskjett med de andre delene, og bruker derfor maks 1200 kr på HK). Endret 3. januar 2005 av plankeby Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå