PSV Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Lurer på å gå til anskaffelse av ett Barebone-system til min gamle PC... Og det jeg da lurer på er om prosessoren rett og slett passer i systemet... Prosessoren jeg har er en AMD Athlon XP 2000+ @ 1.667 GHz og jeg fant ut dette som var av info på Shuttle sine sider... Processor support Socket A supports AMD Athlon XP, Sempron und Duron processors at 400, 333, 266 oder 200 FSB supports Burn Proof CPU protection for Athlon XP Og jeg lurer på om den vil passe i systemet, siden jeg vet at alle andre deler vil passe... Lenke til kommentar
PSV Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Hvis ikke prosessoren passer... hadde dette vært noe å sette inn??? AMD Athlon XP-M 2400+ prosessor ( mobil ) Lenke til kommentar
PSV Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Ingen der ute på forumet som kan svare meg?? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Skal passe bra den. (XP 2000+) Hvilken Barebone skal du ha? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Shuttle XPC SocketA (2 stk..og jeg skal ha en ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå