Gå til innhold

Coop's 17" lcd til kr 1999

scarface15

Anbefalte innlegg

noen som har noen tester å linke til til denne skjermen? fikk reklame fra Oobs i dag, og der stod det bare sånn smått med spesifikasjoner..

1280 x 1024. TCO 99

16ms

integrerte høytalere

link til test ønskes (står ikke merke på skjermen engang:S )

ps. fant ikke link med google

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg var på Obs Løren i dag og så på skjermen (esken).

Den het Starmedia LCD 17c. Jeg fant en post om denne skjermen fra tidligere i høst Link.

På esken stod det Brightness 250 NIT, Contrast 400:1 og noe om audio in. Jeg fikk ikke sjekket om det stod oppgitt responstid, men det har Obs angitt til 16ms i sitt tilbudsblad.

Lenke til kommentar
Den har desverre ikke DVI.

Hvordan vet du dette? har du kjøpt skjermen?

Jeg var på Obs! Tunejordet i går, og der stod den utstillt så jeg fikk sjekket den fysisk...

Men det var en Medion... Har de en annen skjerm på Obs! Løren???

Lenke til kommentar

Uff.. Kan ikke si jeg liker de Medion skjermene.. Spessielt ikke utseendet.. Det ser jo ærlig talt helt forjævelige ut...

Hvis det viser seg at det ikke er Medion, men Starmedia, et merke som jeg aldri har hørt om innen LCD-skjermer (og alt annet av elektroting for den del). Så er jo ihvertfall ikke dette noe godt kjøp..

Da ville jeg heller kjøpt en skjerm fra Acer elelr BenQ som man får på tilbud på Smart Club (Acer) og Elkjøp (Benq) til 2000 kr. nå... Dette er kjente merkevarer, og jeg nekter å tro at Starmedia lager bedre skjermer enn BenQ og Acer, selv i denne lave prisklassen...

Lenke til kommentar
Jeg var på Obs Løren i dag og så på skjermen (esken).

Den het Starmedia LCD 17c. Jeg fant en post om denne skjermen fra tidligere i høst Link.

På esken stod det Brightness 250 NIT, Contrast 400:1 og noe om audio in. Jeg fikk ikke sjekket om det stod oppgitt responstid, men det har Obs angitt til 16ms i sitt tilbudsblad.

Grunnet til at en del Obs! butikker selger den, er fordi den var på kampanje i november til 2700.. De butikkene som ikke ble kvitt dem selger dem først.. Skikkelig drittskjerm, med nesten 50% retur.

Så snart Starmedia skjermene er utsolgt, legges de nye Median skjermene ut for salg. Starmedia skjermen mener jeg er på 21ms eller noe slikt.

Median skjermen er dritbra i forhold. Selges med ganske bra tap og.. Så jeg får den ikke til innpris.. :(

Jobber forresten på obs, om ingen skjønte det..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...