madura Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Er det noe sted vi kan se kampen på nettet..? (begynner ca klokken 3.00) Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Det samme lurer jeg på, da jeg ikke har viasat. Men siden det er opphavsrettigheter på sånt, så er det sikkert ingen plass. Mulig du finner en kopi senere... men det blir liksom ikke det samme. Tror Tyson vinner.... :smile: Lenke til kommentar
Makky Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Hvor biter han denne gangen? :razz: Lenke til kommentar
madura Skrevet 8. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2002 Tror det blir en kjempekamp som kommer til å gå mange runder. Og jeg har mest tro på Lewis. Lenke til kommentar
christt Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Ja, derfor er det så kjipt å ikke ha viasat Sport! Lenke til kommentar
steinih Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Om det ikke vises noe sted på nettet må det vel være noen som sender det direkte på radio? Lenke til kommentar
ZerBox Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Hadde jeg bare hatt webkameraet mitt enda så kunne dere fått sett den fra meg, men jeg solgte kameraet for nøyaktig 7 1/2 time siden, så det går ikke... Tror neppe det er noen kanaler som sender det gratis over nettet. Koster vel litt å få rettighetene til å vise det, så det er ikke bare bare å legge det gratis ud da. Verden handler om penger.... Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Lewis er flink, men problemet hans er at han ikke tåler så mye. Riktig det treneren til Tyson sa, at Lewis har blitt slått rett ut av boksere som har fått inn et slag, og det var "b-boksere" som ikke slo så hardt som Tyson.. Tyson er jo regelrett en pitbull, både i oppførsel og utseende. Blir jo helt vill når han slåss, og som han sa, han var klar for å knekke både rygg og kjeve på Lewis. Boksere kommer med mye snakk, men Tyson hater virkelig lewis, og har flydd på han utenfor ringen.. men alt kan skje, er ikke pingle-slag det Lewis hamrer inn når han først setter i gang. Lenke til kommentar
SunChaser Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Skulle knust dem begge. Pinglene dær, gitt dem en rak høyre så hadde dem vært ute av spillet. Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Quote: Den 2002-06-09 01:37, SunChaser skrev:Skulle knust dem begge. Pinglene dær, gitt dem en rak høyre så hadde dem vært ute av spillet. Jaaavel.... Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 uhm ... litt for mye Tekken kanskje ... :wink: Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 ta dåkke en tur innpå #tysonlewis på undernet på irc... Det er alt eg sei ... Lenke til kommentar
madura Skrevet 9. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2002 Vg skriver at de følger direkte med bilder og referatre på denn e siden: http://www.vg.no/sport/live/2002/tyson_lewis.hbs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå