laggable newbie Skrevet 14. november 2001 Del Skrevet 14. november 2001 Jeg har en Lite-On 32x cd-rom og en HP 12x 8x 32x brenner, bare sånn plutselig forsvant de begge fra "Min Datamaskin". Det er ingen ting som tyder på at jeg har dem installert... Skal jeg prøve å reinstallere driverne? HJELP! +en ting til, jeg har tenkt å kjøpe meg nytt 3D-kort. Det blir en 32MB Riva TNT 2 Ultra eller en 5-600 kr. dyrere Kyro 2, spiller for det meste Half-Life+ mods. Hvilken burde jeg kjøpe til mitt bruk?? takk :smile: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 14. november 2001 Del Skrevet 14. november 2001 half-life går jo glatt på begge de kortene der. tror heller du bør tenke mer framtidig. kjøp GF2ti eller pro sier bare jeg søkt etter hardware på kontrollpanel?? Lenke til kommentar
Ardie Skrevet 15. november 2001 Del Skrevet 15. november 2001 >HJELP! >+en ting til, jeg har tenkt å kjøpe meg nytt 3D->kort. >Det blir en 32MB Riva TNT 2 Ultra eller en 5-600 >kr. dyrere Kyro 2, spiller for det meste Half-Life+ >mods. >Hvilken burde jeg kjøpe til mitt bruk?? TNT2 Ultra er URGAMMELT, og Kyro 2 var et godt kjøp for 6-9 måneder siden, men ikke nå. Har du vurdert et "billig" Geforce 2 GTS/PRO eller ATI Radeon 7500? Hvis jeg ikke husker helt feil, ¨så koster de omtrent 1200 - 1600 kroner. Lenke til kommentar
laggable newbie Skrevet 15. november 2001 Forfatter Del Skrevet 15. november 2001 Jeg finner ikke cd-rom en eller cd-brenneren på Kontrolpanellet... Noen andre forslag? Reformatere HDD'n?? :sad: Takk for det med grafikkortet :smile: Lenke til kommentar
ZAN Skrevet 16. november 2001 Del Skrevet 16. november 2001 ANG Cdrom/brenner Hmmm har du rota i biosen ?? prøv og gå inn i biosen og sett den på bios default settings... vis ikke det funker da prøv og søk etter ny hardware i win...(kontrolpanel/add new hardware... vis ikke det heller går sjekk kabler(strøm/IDE) om de er løse eller feil på CDrom/brenner... vis ikke det heller går prøv og reset bios... ____________________________________________________ ANG grafikkort ... har du en maskin under 1 GHZ og liker og spille anbefaler jeg deg og kjøpe deg ett GeForce 2 MX 400 kort EKS: Asus AGP-V7100PRO, VGA-Card Geforce 2MX400 32MB AGP Retail 879,- http://www.psdata.no/ Det følger med 2-3 spill+ DVD avspillingsprog +++ med dette kortet så 879 kr er meget billig får det :smile: Har du over 1 GHZ maskin bør du tenke på ett Hercules prophet 4500... ett meget godt kort i 2D og 3D bare man har en litt karftig maskin...(har kortet selv) men glem TNT2 ..gammelt og "dårlig"... Håper det ordner seg for deg :smile: Lenke til kommentar
Praetorian Skrevet 16. november 2001 Del Skrevet 16. november 2001 Gå for et MX kort, langt bedre enn tnt2, og Geforcekortene er killere i OpenGL - som jo Half-Life funker best i :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå