inaktiv000 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hei, broren min har lyst å kjøpe seg en XBOX. Vi vet lite om chipping og slikt, men han har tenkt å bytte ut harddisk og chippe den... Vet dere noen (helst i Stavanger) som selger chips, evt. gjør dette for deg? Er dette noe en bør kunne klare selv? Leste i noen gamle tråder at v1.6 kunne være vanskeligere å chippe. Er dette blitt bekreftet nå? Er det denne versjonen som selges i butikkene? Har dere noen råd til oss ang. hvilken chip, harddisk, XBOX-versjon o.l. vi bør se etter? Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Det er ikke anbefalt å gjøre det selv, iallefall om du ikke kan lodde Om det er vanskeligere å chippe 1.6 enn de eldre har jeg ingen erfaring med. Men jeg tror de har prøvd å gjøre det vanskeligere og vanskeligere å chippe, jo nyere version du har. EDIT: Anbefaller deg en samsung disk forøvrig, i forhold til støy Endret 3. januar 2005 av jh_ Lenke til kommentar
Deviate Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Du burde gå for en xecuter 3.0 chip. Kan kjøpes på votec.no. De er raske til å sende også. Lykke til! =) Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Bruker selv xecuter 3, kan anbefalles. Btw, hold deg LANGT unna maxtor-disker, de bråker! Endret 3. januar 2005 av jh_ Lenke til kommentar
Deviate Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Vet, maxtor bråker(har det selv), men det er bare å overdøve med surroundanlegget! Lenke til kommentar
roolf Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Vet, maxtor bråker(har det selv), men det er bare å overdøve med surroundanlegget! Jeg har en gammel Maxtor 120GB i xboxen min, og det er likevel irriterende i lengden. Det er ikke alltid det passer seg med høy lyd, f.eks. når jeg blar gjennom bildesamlingen min. Velg en stille disk dersom du først skal kjøpe ny. Personlig har jeg god erfaring med Seagate. Lenke til kommentar
Panter Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Dette blir en vane å skrive nå: Det finnes rimelig mange spørmål og svar om Xbox-modding her i forumet du kan lese. Se også FAQen som er satt sticky i forumet Spørsmål og svar - konsoll Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå