LgitechDInovo Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hei! jeg lurer på hvordan det ser ut inni ditt kabinett. Er det ryddig med tanke på ledninger? Hvordan er de festet Osv. Jeg vil gjerne ha noen tips til å skjule ledninger så det ser pent ut og får fin luft flyt. Mvh Cato Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Det finnes allerede en tråd om dette fra før av. Lenke til kommentar
AltuZ Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 hei... du kan jo kjøpe kabel strømper... det finner du på www.microplex.no eller du kan bare prøve å hjemme dem et sted du føler at dem ikke synes så godt... eller du kan teipe dem, men det vil jeg ikke tro blir så pent... Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Greit, men jeg fant ikke den topicen jeg, Link? Men er det ingen som har noen bilder? Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Kan legge ut noen bilder senere men akurat nå så er det litt herpa inni her:) men angående ledninger så vil jeg anbefale deg og få lagt allle ledninger som du ikke bruker fra stømofrsyningen opp på den eller dytte det opp på cd spillern eller hva du måtte ha øverst i kabinette Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Her er den linken som allerede er om samme kategori : Hvordan ser det ut inni kabinettene deres? Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Her er den linken som allerede er om samme kategori : Hvordan ser det ut inni kabinettene deres? Takk, jeg så den istad, denne posten kan vel egentlig stenges?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg