bærbar Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Når jeg overfører signaler fra den bærbare maskinen så blir bildet på tv bare svart hvitt. Min bærbare er en elitegroup med 9700 mobility skjermkort. Kabelen går inn til tv via en konverter som går i scart-porten på tv`en. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
kasper_pudding Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Kan det være at AV kontrollen på tven har flere siffer. Eks. AV1, AV2, Av2.5, Av3 og AV3,5. Vis du har satt S-vidioen inn i et AV3 stikk. Kan du prøve å trykke AV3,5. Det vil funke tror jeg;) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Søk så skal du finne Dette emnet har vært oppe utallige ganger før og besvart like mange. Lenke til kommentar
bærbar Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Har søkt en del og lest en del og regner med at det er tv`en som er for gammel. Gidder ikke å "modde" scartkontakten heller. Uansett, takk for hjelpen Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Funker fint å modifisere kontakten. Eg har eit tilfelle der det var umulig å få farger. Kobla saman pinne 15 og 20 i scarten og fargane kom, gjekk veldig greit for seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå