Steelz Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Topic sier det meste. Hva ligger prisene på? Det er den nye, lille jeg vil ha (Er ikke helt sikker på hvor denne skal postes tipper her...) EDIT: Leifer EDIT 2: Hvor har de den? så den verken på elkøp eller siba. Må jeg til spaceworld? frykter de er dyre der... Endret 3. januar 2005 av Apple Ståle Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Den kostet i allefall 1399.- på EBgames har faktis ikke sett den noe annet sted , så derfor har jeg ikke skjekket etter prisen heller men 1399 er ikke galt syntes jeg Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Greit egentlig det ja Kan den chippes? Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Greit egentlig det ja Kan den chippes? Har ikke peiling men det er jo en ps2 så den kan nok sansyligvis det. tror ikke du kan bruke swap tool på den i allefall Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 psst! hva er egentlig chipping ? Tror jeg vet sånn halveis hva det er, men er ikke helt sikker... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Chipping er vel enkelt og greit at man setter inn en liten brikke i maskinne (chip) som gjør at den kan lese flere formater og spill fra hele verden osv... Den nye versjonen kommer på tilbud til 1199 kr. snart... bare vent å se! Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Link-o-rama Får den inn 7/1 Lenke til kommentar
Rupal Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 datating: åssen vet du at den kommer for 1199?Håper bare at du har rett jeg.. Iså fall er det jo supert Lurer på når dette kommer da..Hm.. Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Chipping er vel enkelt og greit at man setter inn en liten brikke i maskinne (chip) som gjør at den kan lese flere formater og spill fra hele verden osv... Den nye versjonen kommer på tilbud til 1199 kr. snart... bare vent å se! Og det går på den nye? Det er DVD på den ja? takker for flotte svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå