SnittLeif Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Jeg lurer på en ting. Alle har vel vært borti den lille kjekkheten som heter Diskdefragmentering i Windows. I forhold til det savner jeg en liten mulighet som heter "Defragmenter alle disker". Denne muligheten var lett tilgjengelig i Windows 9x , men etter at Defragmenteringa fikk nytt utseende viste det seg å ikke være så lett, da man faktisk må defragmentere hver og en disk eller partisjon i tur og orden, istedet for å kunne sette på defragmentering og finne senga. Er det noen som helst mulighet for å kjøre automatisk defragmentering på alle diskene i rekkefølge i Win2k og XP? Eller må jeg slite meg gjennom å måtte sitte og se på defragmentering? Endret 3. januar 2005 av SnittLeif Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Det kunne du ha tatt her: http://forum.hardware.no/index.php?showforum=104 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 HAH! det kunne jeg ja, men du har jo også selv nevnt at jeg er "ny" her og jeg fant det ikke Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Be en moderator flytte denne da. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
mpolden Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg lurer på en ting. Alle har vel vært borti den lille kjekkheten som heter Diskdefragmentering i Windows. I forhold til det savner jeg en liten mulighet som heter "Defragmenter alle disker". Denne muligheten var lett tilgjengelig i Windows 9x , men etter at Defragmenteringa fikk nytt utseende viste det seg å ikke være så lett, da man faktisk må defragmentere hver og en disk eller partisjon i tur og orden, istedet for å kunne sette på defragmentering og finne senga. Er det noen som helst mulighet for å kjøre automatisk defragmentering på alle diskene i rekkefølge i Win2k og XP? Eller må jeg slite meg gjennom å måtte sitte og se på defragmentering? Jeg ville anbefalt deg å bruke O&O Defrag som etter min mening også slår Diskeeper og i hvertfall den originale i Windows. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Ja, jeg kommer til å betale for et program for å defragmentere disker.. Mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå