staljin Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Hei, Har en Asono DVD spiller som jeg har klart å ødelege ved feilflashing av FW. Fant på internett en guide om re-flashing av eprom chippen, men for å få gjort det må jeg få bygget dette. Har 0 peiling på dette. Takker for hjelpen. Staljin Endret 3. januar 2005 av staljin Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hehe, bygge og bygge... er ikke så mye å bygge her akkurat da. Det eneste de kondensatorene er godt for er vel for å få galvanisk skille. Hva nøyaktig er det du skal gjøre etter du har "bygget" dette her? Om du bruker en trainer får du jo dette "ferdigbygget" (for å si det veldig enkelt), bare peiser cmosen i traineren og setter de rette spenningene på de rette pinnene (og så må du vel strengt tatt gjøre noe konkret med en eller flere av pinnene for å flashe den også da). Lenke til kommentar
staljin Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Hei, Som sagt har ikke peiling på hva det var. Fant endelig en bedre guide. Håper jeg klarer dette. Staljin Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Har du en trainer er det bit av kake vil jeg anta. Lenke til kommentar
warillion Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Har du en trainer er det bit av kake vil jeg anta. han har jo null peiling! A: ta lynkurs i elektronikk, og skaff de delene du trenge + litt loddekunnskaper B: sende det til en kar som kan slikt, han gjør det selvfølgelig ikke gratis.. C: kjøp ny spiller D: ta kontakt med de som har lagt den og spør om hjelp ved feil flashing av fw til spilleren EDIT: den siste var nå ikke vanskelig da! Den klarer du selv! Endret 3. januar 2005 av warillion Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Haha, og du har antar jeg? Vet du i det hele tatt hva jeg snakker om gutten min? Lenke til kommentar
staljin Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Har du en trainer er det bit av kake vil jeg anta. han har jo null peiling! A: ta lynkurs i elektronikk, og skaff de delene du trenge + litt loddekunnskaper B: sende det til en kar som kan slikt, han gjør det selvfølgelig ikke gratis.. C: kjøp ny spiller D: ta kontakt med de som har lagt den og spør om hjelp ved feil flashing av fw til spilleren EDIT: den siste var nå ikke vanskelig da! Den klarer du selv! Hei, Har selfølgelig vært i kontakt med Asono. Fyren som svarte hadde overhodet ikke peiling på noen ting. "Gjort på eget ansvar" "Vi kan dessverre ikke gjøre noe" "Ganske sikkert ødelagt spiller", så der var det ikke så veldig mye hjelp å få, dog han sa at det er en annen som har peiling på det, men han var sykemeldt i dag. Tror det går fint å gjøre det på den måten som beskrevet i den guiden. Staljin Lenke til kommentar
warillion Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 tror også du fikser det som stod på den siste guiden! Spør om hjelp vis du lurerr Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Ja du skal vel lodde dette sammen du Lenke til kommentar
staljin Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Hei, Fikk fatt i Lars fra Asono support i dag. Hyggelig kar. Sier at det spiller ingen rolle om jeg opner spilleren. Virket ikke slik på meg som om jeg mister garanti!? Hvis jeg ikke klarer det så skulle han ta en titt på det. Han vil også ha en tilbakemelding på det lille prosjekte. Staljin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå