danielsn Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Bare lurte på hvor jeg kan få tak i denne: Jeg har ikke sett den i noen net-shoper. Noen som vet hva den heter? Takknemelig for svar. EDIT: Bilde forsvant Endret 3. januar 2005 av danielsn Lenke til kommentar
anatomicpants Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 En Tom's hardware guide hammer? Link er kanskje bedre? Lenke til kommentar
anatomicpants Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Står det ikke noe mer info der du fant bilde? Modellnummer, operativsystem etc? AMD har ikke vært på PDA-markedet før så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Eneste jeg vet er at os. er linux, ikke hvilke versjon. Og at den har en cpu på 400mhz. AMDs hjemmeside: The flexibility of Linux-based OpenPDA from Metrowerks, combined with the AMD Alchemy™ Solutions Au1100™ processor represents a compelling new alternative for the PDA market Endret 3. januar 2005 av danielsn Lenke til kommentar
anatomicpants Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 En god linux pda er jo spennende. Hjemmesiden til amd virker som her: AMD Så ikke så voldsomt imponerende ut. Har forsåvidt mer tro på Zaurus på Linux PDA, hadde en slik en liten periode, fungerte godt (synking og mangel på wlan er dårlig). Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Da er det bare å finne ut av hor jeg kan kjøpe den. Lenke til kommentar
anatomicpants Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Virker som den ble annonsert for over et år siden. Ingen har hørt noe siden. LinuxDevices ps: Det er mulig å få en Zaurus SL-6000l (med wlan og VGA skjerm) for en ganske billig penge på ebay. Link Endret 3. januar 2005 av anatomicpants Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå