Gå til innhold

Har du også lyst på Big Water settet til julepris?


Anbefalte innlegg

Jeg syns du kan ringe rundt til alle som selger TT Bigwater og spørre om tilbud.

Om du gidder så kan lage en liste i første post der du rangerer tilbudene.

 

F.eks

 

1. PS Data 500,-

2. Mamoz 550,-

3. Netshop 580,-

 

 

PS!

Dette er bare et forslag, så ser vi hvem som virkelig vil gjøre kundene fornøyde...

 

 

Dette blir jo egentlig billig reklame!

 

eksempel:

Det koster jo og ha reklame på fremsiden til hw.no.

 

Nettbutikkene betaler vel jaffal 1 kr pr visning, og kanskje 3-5 kr om man klikker på banneren.

 

Så dette er BEDRE og billigere reklame vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvis dette funker, så hvorfor ikke untytte det litt, gjøre sånn med flere produkter, vi tjener jo penger på det...

 

er forresten ikke 100% sikker på at jeg skal bli med, men blir det billig så er jeg med, jeg er skrevet opp på lista...

 

tviler litt på at psdata sender ut til en og en person...

Lenke til kommentar

Det er jo egentlig smart det du sier aklla, f.eks sette opp de mest etter traktede produktene.

 

Tja, AMD 3200+ Winchester og når f.eks 50 har blitt med så mailer noen til de forskjellige webshopper og spør om tilbud.

 

Dette blir selvsagt mye arbeid for den som må gjøre dette da, pluss muligens en litt vanskelig returnerings måte om noe skulle være defekt.

 

Men tanken er meget god :yes:

Lenke til kommentar
hvis dette funker, så hvorfor ikke untytte det litt, gjøre sånn med flere produkter, vi tjener jo penger på det...

 

er forresten ikke 100% sikker på at jeg skal bli med, men blir det billig så er jeg med, jeg er skrevet opp på lista...

 

tviler litt på at psdata sender ut til en og en person...

Nå har jeg lovet C4STOR å ikke nevne juletilbudet igjen, men får bare minne om at da sendte de ut til en og en. Om dette var med tap eller ikke får snart vite.

 

@ToxicMan: Mail utarbeides i løpet av dagen. Tenkte å legge ut første utkast her før vi sender det. Men kan uansett avgjøre nå:

 

Skal jeg skrive mailen som kopi eller blindkopi (skal de andre webshoppene se at vi sender til alle sammen)?

 

Edit: 555 innlegg :w00t:

Endret av F-r-e-d-r-i-k
Lenke til kommentar

Jeg synes du skal ha all webshop'ene som kopi på mailen, så de kansje får et konkuranseinstinkt i forhold til andre tilbud!

 

Dette er jo god og billig reklame for butikken? Tenk deg 50 glade hw forum brukere som får et godt tilbud, og sprer butikkens gode rykte på forumet til dets mange hardware kjøpere! Er gull verdt med glade forum brukere:P

Lenke til kommentar
hvis dette funker, så hvorfor ikke untytte det litt, gjøre sånn med flere produkter, vi tjener jo penger på det...

 

er forresten ikke 100% sikker på at jeg skal bli med, men blir det billig så er jeg med, jeg er skrevet opp på lista...

 

tviler litt på at psdata sender ut til en og en person...

Nå har jeg lovet C4STOR å ikke nevne juletilbudet igjen, men får bare minne om at da sendte de ut til en og en. Om dette var med tap eller ikke får snart vite.

 

@ToxicMan: Mail utarbeides i løpet av dagen. Tenkte å legge ut første utkast her før vi sender det. Men kan uansett avgjøre nå:

 

Skal jeg skrive mailen som kopi eller blindkopi (skal de andre webshoppene se at vi sender til alle sammen)?

 

Edit: 555 innlegg :w00t:

Jeg syns at du skal sende sånn at alle nettbutikkene kan se hvem andre nettbutikker vi har send til, som sakt så ser dem kansje på det som en liten konkuranse og sier at vi kan selge det til dere for en billigere pris enn hva vi fikk fra den nettbutikken.

Det er trosalt 50 databrukere vi snakker om, som vil gjerne ha en vannkjølings produkt billig, så at en butikken får skryt fra så mange brukere kan dem vel ikke si nei til.

Lenke til kommentar

jeg er jo ganske gjerrig med en pris til 600+ frakt 150- 120 blir det altså 700 spenn.

 

kan si ja til 600 også da.. men der går grensa

 

edit: vi kan ta med navnet på webshopen i vår sig i 1 uke.. sånn som

"webshopen" sponsa vår vannkjøling + link til denne posten :)

Endret av Valent
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...