Gå til innhold

Har du også lyst på Big Water settet til julepris?

Anbefalte innlegg

Ikke sur ivrig!

OM du leser posten min som ikke er quotet ser du tydelig en morsom undertone med en smiley på slutten

Er utrolig takknemlig for å få vannkjøling til 390kr :yes:

Så er det forklart

Edit:Kommer ikke sist i noe kø, bigwater settet er fortsatt holdt av til deg, det ligger å venter på resten av det du har bestilt bare.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Blir folk på dette forumet aldri fornøyd? Når dere fikk redigert orderen så visste dere at plassen bakerst i køen ble en realitet. Tålmodigheten til folk som venter på vannkjøing er direkte skremmende. Tenk å si "feil" ord til dere i ventetiden. Huffameg :D

Hvis det var meg du pekte til så er det ikke tiden jeg bryr meg om, men tilbudet var jo kun for de 200 første, slik at de som bestilte etter de fikk til normalpris igjen - det er det jeg er redd for at kan ha skjedd :>

Lenke til kommentar
Regner med at alle som har vært med på bigwater settet og vannblokka forstår at det de bestiller som samlet levering vil kunne ta tid å få levert.

Ingen samlet levering her nei :nei: ...

Tredex sitt og mitt sett ble sendt i dag :w00t:

Mitt kom til stokke for 50 minutter siden :D

edit: og på komplett sin side står det at den ble pakket rundt 01.00 i dag :yes:

Endret av magio
Lenke til kommentar

Da har jeg henta settet mitt, men monterer det ikke før imorgen, sånn at jeg har helgen og sånt på å teste det, men en liten ting da, det var at den flaska med væska i hadde lekket litt, var ikke mye, så det var ikke så farlig.

Gleder meg værtfall til å få det montert og testa ut :D

Lenke til kommentar

Jeg må vente på ny pc før jeg får testet, her i denne pc'en er jo cpu'en på et brett som stikker opp tror jeg :hmm: Har ikke sett så nøye. Skjekk profil for specs :blush:

edit: lurer på hva jeg skal med 3 sett :roll:

Endret av magio
Lenke til kommentar
Jeg må vente på ny pc før jeg får testet, her i denne pc'en er jo cpu'en på et brett som stikker opp tror jeg :hmm: Har ikke sett så nøye. Skjekk profil for specs :blush:

edit: lurer på hva jeg skal med 3 sett :roll:

Høres ut som FCPGA. Har ikke særlig peil på eldre CPUer, men jeg mener å huske at det er FCPGA :p.

Har uansett hentet settet på postkontoret nå, og jeg må si at det ser rimelig fett ut selv i innpakket tilstand.

Er det webshoper i Norge som fører Thermaltakes kjølevæske, eller må man ta i bruk destillert vann hvis man skulle gå tom?

Lenke til kommentar

Var det flere enn meg som oppdaget at det var vann/vanndråper i pumpa når dere pakka ut?:hmm:

Kan det i så fall tyde på at mitt sett har vært åpnet for testing eller no...?

Eller er det bare fast prosedyre å teste ALLE pumper før de forlater fabrikken...? :blush:

(bilde tatt med telefonen, derfor lav kvalitet...)

post-78-1106849446_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Må si jeg lurte på dette jeg og Fiesta. Fikk min vannpumpe i dag, og så disse "vanndråpene" i pumpa. Lurte først på om komplett.no hadde sendt ut et demo-produkt, men tviler litt på det, siden resten av utstyret så ut til å være urørt.

I tillegg, lakk kjølevæsken hos dere ? hos meg var det litt fuktig, samt at noe av isoporen rundt flaska hadde blitt grønn.

Lenke til kommentar

Men bruksanvisningen var jeg ikke særlig imponert over.

Det er den minste blekka jeg noengang har sett. Makan til små dårlige bilder og liten font!

Men litt morsom var den også når den skriver om at man skal smære kjølepasta over prosessoren:

NOTE:

Too much compound will decrease the performance of the waterblock.

The thickness should be between 1mm and 2mm.

Opptil 2mm tykkelse på utsmurt goop ?????

Har de en anelse om hvor mye det er?

Det er MYE mer enn forsvarlig.

Lenke til kommentar

Er det startet en tråd med bigwater bilder eller.

Pc delene mine sitter nå i stacker kabinettet, som jeg synes er helt konge. Har montert på 2x120 vifter og den lange sideviften. Skjermkortet har jeg moddet selv, ved å dytte på en stor papst vifte på kjøle ribbene i steden for jetmotoren med rødt lys som stod på, overklokket 420 - 1100 ligger temp på 46 grader idle :cool: , bedre en orginal kjølingen. Ligger på 20db :thumbup:

Forøvrig ligger bigwater i stokke nå, i morgen skall den ligge på omlastingsterminal, på lørdag gjør de ikke en skit med pakker?, søndag-nope, Mandag :roll:

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Alle er nok testet med vann fra fabrikk.

Det blir fort dyrt for dem hvis det spruter vann fra utette bokser i all verdens pc'er.

Min hadde også vanndråper i seg.

Var den konklusjonen jeg også kom etter en stund...

Og det tyder jo på at pumpa må være god å tett, siden vannet ikke har fordampa enda!

For det MÅ jo tross alt være en god stund siden de forlot fabrikken et-eller-annet-sted i Asia! :p

BremnesX: Nei, hos meg var det ingen lekasje av kjølevæske.... :hmm:

Ellers: Har ikke montert BigWather enda, har bare laga feste til pumpa, og planlagt luftinntaket i fronten...

Lenke til kommentar

ser ut som om alle mine 3 var slik også, tror kanskje det ska være slik...

skulle forresten hatt en "albue" til radiatoren, så slangene går rett ned og ikke rett frem, hvem av de på microplex passer?

har forresten satt inn kjølingen, tok 4 timer :thumbdown:

måtte lage hull til radiatoren, prøve å skjønne den bruksanvisningen, teste litt, tørke opp i pc`n, men resultatet ble bra, 25 grader :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...