Gå til innhold

Har du også lyst på Big Water settet til julepris?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

sv.... f.....

sur jeg også, hvar en av de første, den j.... bestillinga står med den sure estimatad shipping enda

etter 4 mail og 40 min i tlf kø, ga opp til slutt. Bestilte mer jeg vett, så gpu blokken har holdt igjen hele greia :no:

sur ja!

;)

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
simalarion skrevet 26/01/2005 : 21:28

sv.... f.....

sur jeg også, hvar en av de første, den j.... bestillinga står med den sure estimatad shipping enda

Send oss en PM med kundenr. så skal vi forsøke å gjøre deg blid :) PS. Rekker sannsynligvis dessverre ikke å svare i kveld, men tar det senest i morgen tidlig.

Lenke til kommentar
magio skrev: 26/01/2005 : 19:53 

Jeg blir bare mer og mer forbannet  Står jo at PortaPro settet er klar til sendes også, men på produktsiden står det ubekreftet langt ut i februar 

Står jo estimated shipping on 20050125 

Uten kunde- eller ordrenr. kan jeg ikke svare konkret på din sak, men generelt sett er jo dette fullstendig logisk:

Tenk deg at vi har en stk av en vare på lager. Du kjøper denne og noe annet (som ikke er på lager). Du vil da se på kontosiden at denne varen er klar til å sendes til deg, men hele ordren blir ikke sendt før alt er på lager (eller du ber oss om å dele opp forsendelsen). Andre kunder (og du) som sjekker produktsiden vil få en senere leveringsdato, fordi varen som er på lager er holdt av til deg.

OK ?

Lenke til kommentar

Selveste komplett jo. Jada jeg skall nokk få mast hull i huene deres skall du se hehe.

Par spørsmål til de som har fått settene.

På 754 er det greit å feste blokken?

Må du skru av hovedkortet får å feste cpu blokken?

Hvorfor kan ikke jeg sitte å knote med vannkjøling nå i steden får å chatte piss?

TAkk

:w00t:

Lenke til kommentar
1-På 754 er det greit å feste blokken?

2-Må du skru av hovedkortet får å feste cpu blokken?

3-Hvorfor kan ikke jeg sitte å knote med vannkjøling nå i steden får å chatte piss?

TAkk

:w00t:

1- Ja, men du må fjerne plata bak på hovedkortet.

2-ja

3-Nei si det..

Lenke til kommentar
....Jahaa? Og hvorfor synes du PSData bør gi deg og dine et slikt tilbud? Var jo helt klart at dette var et tidsbegrenset tilbud, og det er vel helt likegyldig for PSData om du var borte på juleaften. Og 10 stykker? Tror nok du må i adskikklig større tall enn det. Men for all del, det er vel verdt å prøve.

Forøvrig så er det vel mange som fortsatt venter på vannkjølingen de bestilte juleaften så det kan vel ta sin tid å få et hvis du bestiller nå, tilbud eller ikke.

så smart.... har du ikke bedre ting å komme med, så vennligst hold søppelen borte fra forumet..

Det er et kjent faktum at store partier = billigere enn hvis du kjøper en...

Et eks. :

1 kartong snickers koster 200kr. ( inneholder 30 snickers )

1 enkelt snickers koster 10kr

You do the maths.

Lenke til kommentar
simalarion skrevet 26/01/2005 : 21:28

sv.... f.....

Send oss en PM med kundenr. så skal vi forsøke å gjøre deg blid :) PS. Rekker sannsynligvis dessverre ikke å svare i kveld, men tar det senest i morgen tidlig.

Jeg har samme "problemet" her, med at jeg la til en GPU blokk på bestillinga, og den blir holdt igjen til den er på lager da mest sannsynlig - kan du bekrefte/avkrefte det jeg lurte på litt lenger bak, om at man mister plassen blandt de 200 første når man ringer inn og legger til noe på ordren?

-Nicolai

Lenke til kommentar

Jeg forsøkte å opprette en tråd for en ukes tid siden hvor man kun la inn bilder av sine monteringer slik at andre kan lære.

Fordi det er slitsomt å lese tråder som "Den store Bigwater tråden" etc. fordi den inneholder så mye urelevant.

Men fikk ikke noe tilbakemeldinger på forsøktet. Men hadde vært bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...