Gå til innhold

Har du også lyst på Big Water settet til julepris?

Anbefalte innlegg

Jeg bestillte gpu blokke også som dem ikke har fått inn enda-fikk mail om at jeg ikke fikk sett at gpu blokke ble lagt til min bestilling på brukrekontoen min.

Har helt sikkert krasjet noe der.

Prøver å løse det nå, for jeg tviler veldig stertkt på at de får in 5stk om gangen

Edit:hvor blir det av "n" hehe, må være en ny merklig hjerne feil jeg har

Uhm - jeg som tolker feil nå, eller er det sånn at når man ringer og ber de legge til GPU blokka i BigWater bestillinga, så blir man flyttet bakerst i køen, dermed ut av de første 200 som får til 395? O_o

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

å min herre gud weezel, du kan ha rett.

OM dette er et faktum får jeg god margin på å lære av alle feilene deres (prøvdet sterkt å finne noe positvit med dette her)

Min er ikke plukket enda nei :( , jeg kunne fått bigwater samtidig som kabinettet men la til en gpu blokk på bestillingen - resten er historie.

Jeg får se i morgen, har ikke mistet helt troen på at jeg har et sett holdt av til meg enda.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Fikk lyst på Ukens Tilbud på komplett nå, NEC DVD recorder ND-3520A og That's Write 8x DVD-R 4,7GB 200-pack 4x 50 Cake Box, så hvis de ikke kommer til å sende det nå, så kan det hende at de havner i orderen.

Endret av magio
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...