Gå til innhold

Har du også lyst på Big Water settet til julepris?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Også mine to sett fra Komplett.no er sendt.

25.01.05  19.10  Innlevert postterminal  3169 STOKKE

26.01.05  12.41  Registrert omlastingsterminal  7xxx TRONDHEIM

Så da er de nok på postkontoret i morgen! :) Nå må jeg bare vente til GPU blokken fra PSData kommer, før jeg kan begynne og montere hele greia.

Ordrenummeret mitt slutter på 2023.

Endret av bidz
Lenke til kommentar

Dette handler kanskje ikke så mye om bigwater men ivertfall.

simalarion: Du har sikkert det samme problemet som jeg hadde med en tidligere ordre på komplett. Bestilte meg ett x850xt pe kort få minutter etter at de fikk 20 kort eller hva det var 21-01-2005. 2 uker seinere (20-01-2005) sendte jeg en mail til komplett om at de kunne fjerne en strømforsyning som lå i den samme bestillingen. Greitnok, men når jeg går inn på siden er samtlige leveringsdatoer endret. Jeg skulle nå få mitt kommende skjermkort 01-03-2005. Ringte så komplett og sendte mail til de om dette, men neida. de kunne ikke rydde opp i "køordningen" å flytte meg fram dit jeg egentli var.

Lenke til kommentar

Jeg har blokk bestilt fra psdata, ettersom jeg måtte bestille noe annet der uansett, så nå håper jeg at bigwater sendes i morgen :D så får jeg fikle litt med det før jeg får tadd på GPU også!

Hvordan er det med temp når du har både CPU og GPU på? Har ikke funnet noe serlig svar på dette, vannkjøler ikke for å overklokke, men får å få det stille :p hehe;)

Edit:

samtidig som dette ble skrevet ble faktisk pakken min sendt! Gikk 1,5 time fra svaret på mailen var sendt til det var pakket og sendt! Bra av komplett;)

Endret av H.kon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...