Theo343 Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Jeg har også muligens et sett til overs, avhengig av kabinettet. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) Ok TWB om ikke de skal ha det, kan jeg få kjøpt det da? tar du like mye som det kostet på psdata under tilbudet? Ja på begge spørsmål.....:-) Bortsett fra det med prisen. Du får det for prisen det var på Komplett - ikke PSData. Det var Komplett vi kjøpte av, og som hadde den fantastisk gode prisen. Endret 17. januar 2005 av Rayline TWB Lenke til kommentar
Proteuz_4 Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Hmm.. Mener da jeg var ganske raskt ute med pm til deg TWB men men.. Ser fortsatt at ingen har svart meg, så da blir det ei noe sett på meg.. fett vitsen med lister er? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Hmm.. Mener da jeg var ganske raskt ute med pm til deg TWB men men..Ser fortsatt at ingen har svart meg, så da blir det ei noe sett på meg.. fett vitsen med lister er? Jeg har ikke registrert noen PM fra deg Proteuz_4, sorry...... Lenke til kommentar
Proteuz_4 Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) Hehe... ikke ta det no personlig eller noe da.. Jeg bare sendte ut noen meldinger her og der til de som sa de hadde ekstra.. men ikke no svar.. vel kjipt men sånn er det.. Hater Stjelehorene enda mer for dette... Edit ! : Så det er klart for alle.. Stjelenor = Telenor.. så slipper vi mer tull om det. Men jeg gjentar enda en gang.. er det noen som har et til overs.. bare si fra til meg om dere vil gi en stakker en sen men fortjent juleaften Endret 17. januar 2005 av Proteuz_4 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) vel kjipt men sånn er det.. Hater Stjelehorene enda mer for dette... Er det de du kaller stjelehorer som kanskje har et sett ekstra til deg? Choose your words m8. Endret 17. januar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
Proteuz_4 Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) Stjelehorer er mitt navn og mange andres på min såkalte ISP Altså Telenor for andre... Er ikke en som slenger dritt til andre over noe sånt... Så relax :-) Missunderstanding cleared right? Edit : Som ravenlord har jeg også en del problem med min ISP. Derfor enda mer forbannet når jeg glipp av sånne ting itillegg.. Endret 17. januar 2005 av Proteuz_4 Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) Jepp vet hvordan det er. Jeg får kanskje et sett nå av "gsn", så takk til han. Lykke til proteuz_4 Endret 17. januar 2005 av Ravenlord Lenke til kommentar
Proteuz_4 Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Jo takk Ravenlord.. ! Gz med sett.. Vi får se. Uansett enda en gang takk til F-r-e-d-r-i-k her som satt dette igang. Supert tiltak! Allt kan ikke alltid fungere for alle og alle kan ikke få hva man ønsker. Denne gangen ble det meg som satt igjen med lang nese.. shit happens Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Jeg fikk sikret meg vannkjølingssett da dere hadde supertilbudet med Thermaltake BigWater til 395kr.Og da jeg logger inn på komplett.no og sjekker ordrestatus står det estimated shipping on 20050201. Stemmer det virkelig at dere får det inn 1. februar? Eller er dette bare en ubekreftet dato? Den er ubekreftet men fikk nettop vite at settene er på vei til Norge. :-) Fikk dette svaret på PM'en min. Da er det vel kanskje ikke så lenge igjen til vi får settene våre Lenke til kommentar
Lch Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Ja, hvis det er noen som har et ekstra sett de vil bli kvitt, tar jeg gjerne i mot. Pretty please with sugar on top. (blir litt spam dette, men men ) Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Jeg fikk sikret meg vannkjølingssett da dere hadde supertilbudet med Thermaltake BigWater til 395kr.Og da jeg logger inn på komplett.no og sjekker ordrestatus står det estimated shipping on 20050201. Stemmer det virkelig at dere får det inn 1. februar? Eller er dette bare en ubekreftet dato? Den er ubekreftet men fikk nettop vite at settene er på vei til Norge. :-) Fikk dette svaret på PM'en min. Da er det vel kanskje ikke så lenge igjen til vi får settene våre Tja, det kommer vel helt ann på HVOR de kommer fra, og HVORDAN fraktes... Hvis det f.eks er med båt fra Kina(eller hvor det nå måtte være), vil det nok ta noe lenger tid en f.eks med traier fra Danmark... Grunnen til at jeg bruker Kina og Danmark som eksempler, er at en del Thermaltake-produkter lages i Kina, men jeg mener at det fins en "scandinavisk importør" i Danmark. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Spiller det noen rolle? Kan ikke folk bare slå seg til tåls med å vente.........verden går ikke under uansett om det tar 1, 2 eller 4 uker før man får det. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Spiller det noen rolle? Kan ikke folk bare slå seg til tåls med å vente.........verden går ikke under uansett om det tar 1, 2 eller 4 uker før man får det. La nå folk få spekulere villt om det er det de ønsker, personlig synes jeg godt de kan være litt trege, så får vi se om det går ann å få racket opp noen flere tilbud på orderen. AtW Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Synes bare det er så bortkastet å drive å fundere på når ting kommer. Det kommer ikke før det ligger i postkassa di allikevel........ Lenke til kommentar
FXDC Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) Litt offtopic , mitt Bigwatersett ble avsendt fra Komplett idag Edit : 25/1-05 Endret 25. januar 2005 av erikoi Lenke til kommentar
olav74 Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Litt offtopic , mitt Bigwatersett ble avsendt fra Komplett idag Edit : 25/1-05 Hos meg står det "1 estimated shipping on 20050125" Lenke til kommentar
BUGS_Y Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Sjekket nå å 2 stk BigWater er sendt i dag tidlig Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Svarte mulig de holder igjen bestillingen min fordi jeg bestilte gpu blokke også. Må ha nå, Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Om du leser posten er det ikke først å fremst avslag Vi ønsker at de skall ta blokken inn slik at vi kan få den i samme pakke som bigwater settet (slippe dobbel frakt). Men det virker ikke lovendet nå lenger, haddet komplett fått lurt de med sammen med bigwater bestillingen haddet de nokk oppdatert oss. Så mulig det er på tide å gi kortene til psdata? Svarte mulig de holder igjen bestillingen min fordi jeg bestilte gpu blokke også. Må ha nå, Ja takk, begge delere...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå