Gå til innhold

Har du også lyst på Big Water settet til julepris?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ok TWB om ikke de skal ha det, kan jeg få kjøpt det da? tar du like mye som det kostet på psdata under tilbudet?

Ja på begge spørsmål.....:-) Bortsett fra det med prisen. Du får det for prisen det var på Komplett - ikke PSData. Det var Komplett vi kjøpte av, og som hadde den fantastisk gode prisen.

Endret av Rayline TWB
Lenke til kommentar

Hehe... ikke ta det no personlig eller noe da.. Jeg bare sendte ut noen meldinger her og der til de som sa de hadde ekstra.. men ikke no svar.. vel kjipt men sånn er det.. Hater Stjelehorene enda mer for dette...

Edit ! : Så det er klart for alle.. Stjelenor = Telenor.. så slipper vi mer tull om det.

Men jeg gjentar enda en gang.. er det noen som har et til overs.. bare si fra til meg om dere vil gi en stakker en sen men fortjent juleaften

Endret av Proteuz_4
Lenke til kommentar

Stjelehorer er mitt navn og mange andres på min såkalte ISP

Altså Telenor for andre...

Er ikke en som slenger dritt til andre over noe sånt... Så relax :-)

Missunderstanding cleared right?

Edit : Som ravenlord har jeg også en del problem med min ISP.

Derfor enda mer forbannet når jeg glipp av sånne ting itillegg..

Endret av Proteuz_4
Lenke til kommentar

Jo takk Ravenlord.. !

Gz med sett.. Vi får se.

Uansett enda en gang takk til F-r-e-d-r-i-k her som satt dette igang. Supert tiltak!

Allt kan ikke alltid fungere for alle og alle kan ikke få hva man ønsker.

Denne gangen ble det meg som satt igjen med lang nese.. shit happens

Lenke til kommentar
Jeg fikk sikret meg vannkjølingssett da dere hadde supertilbudet med Thermaltake BigWater til 395kr.

Og da jeg logger inn på komplett.no og sjekker ordrestatus står det estimated shipping on 20050201.

Stemmer det virkelig at dere får det inn 1. februar? Eller er dette bare en ubekreftet dato?

Den er ubekreftet men fikk nettop vite at settene er på vei til Norge.

:-)

Fikk dette svaret på PM'en min. Da er det vel kanskje ikke så lenge igjen til vi får settene våre :D

Lenke til kommentar
Jeg fikk sikret meg vannkjølingssett da dere hadde supertilbudet med Thermaltake BigWater til 395kr.

Og da jeg logger inn på komplett.no og sjekker ordrestatus står det estimated shipping on 20050201.

Stemmer det virkelig at dere får det inn 1. februar? Eller er dette bare en ubekreftet dato?

Den er ubekreftet men fikk nettop vite at settene er på vei til Norge.

:-)

Fikk dette svaret på PM'en min. Da er det vel kanskje ikke så lenge igjen til vi får settene våre :D

Tja, det kommer vel helt ann på HVOR de kommer fra, og HVORDAN fraktes...

Hvis det f.eks er med båt fra Kina(eller hvor det nå måtte være), vil det nok ta noe lenger tid en f.eks med traier fra Danmark...

Grunnen til at jeg bruker Kina og Danmark som eksempler, er at en del Thermaltake-produkter lages i Kina, men jeg mener at det fins en "scandinavisk importør" i Danmark. :hmm:

Lenke til kommentar
Spiller det noen rolle? Kan ikke folk bare slå seg til tåls med å vente.........verden går ikke under uansett om det tar 1, 2 eller 4 uker før man får det.

La nå folk få spekulere villt om det er det de ønsker, personlig synes jeg godt de kan være litt trege, så får vi se om det går ann å få racket opp noen flere tilbud på orderen.

AtW

Lenke til kommentar
Om du leser posten er det ikke først å fremst avslag

Vi ønsker at de skall ta blokken inn slik at vi kan få den i samme pakke som bigwater settet (slippe dobbel frakt).

Men det virker ikke lovendet nå lenger, haddet komplett fått lurt de med sammen med bigwater bestillingen haddet de nokk oppdatert oss.

Så mulig det er på tide å gi kortene til psdata?

Svarte mulig de holder igjen bestillingen min fordi jeg bestilte gpu blokke også.

Må ha nå,

Ja takk, begge delere...? :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...