Valent Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Bra at fredrik hadde bestilt dette settet på forhånd, for kanskje jeg kan få det andre settet, simalarion..? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) Valent, hvis du ønsker dette settet, så kan du få ett av mine. Jeg hadde holdt av et sett til F-r-e-d-r-i-k, men han hadde jo fått tak i, så da kan du få kjøpe mitt ene hvis du har lyst.........:-) EDIT: "Lurifaksen" har bedt om å få kjøpe det av meg, men Valent ligger først i køen....... Endret 17. januar 2005 av Rayline TWB Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) Jeg har muligens også et sett til som kan videreføres. Skal se ann hva jeg gjør først. Send meg en e-post med subject Bigwater. Ikke PM Endret 17. januar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Noen flere som kanskje har et sett for mye? Lenke til kommentar
gsn Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 har nokk et som er bekreftet og han jeg bestillte til ombestemte seg... virker litt surt for dere som ikke fikk tak i å måtte avbestille ja Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Siterer her simen1 på side 15 Jeg tror ikke flommen blir så enorm. Deter bare rundt 50 personer på listen og det er ikke sikkert alle disse en gang vil logge seg inn natt til lørdag. Jeg tror nok lagerbeholdningen raskt kryper ned mot 150 eller 100 men at det ikke blir tomt. Jeg tror faktisk komplett vil sitte igjen med noen titalls eksemplarer etter helga. Tenker jeg logger meg inn lørdag formiddag og det tror jeg holder i lange baner. Hehe.. Det lå jo litt psykologi i den uttalelsen også. Jeg ville jo ikke at alle skulle tro at man måtte bestille i løpet av de første minuttene. Jeg ville jo at flest mulig skulle vente til lørdag morgen med å bestille slik at i hvertfall jeg fikk sikret meg et slikt sett like etter midnatt. Det klarte jeg heldigvis. Jeg trodde nok beholdningen ville gå ned mot 0 i løpet av natta eller tidlig lørdag, så jeg ble likevel tatt litt overrasket over den store pågangen. Men jaja.. Jeg fikk i hvertfall sikret meg et eksemplar og det kommer dere sikkert til å få høre mer om etter hvert. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Siterer her simen1 på side 15 Jeg tror ikke flommen blir så enorm. Deter bare rundt 50 personer på listen og det er ikke sikkert alle disse en gang vil logge seg inn natt til lørdag. Jeg tror nok lagerbeholdningen raskt kryper ned mot 150 eller 100 men at det ikke blir tomt. Jeg tror faktisk komplett vil sitte igjen med noen titalls eksemplarer etter helga. Tenker jeg logger meg inn lørdag formiddag og det tror jeg holder i lange baner. Hehe.. Det lå jo litt psykologi i den uttalelsen også. Jeg ville jo ikke at alle skulle tro at man måtte bestille i løpet av de første minuttene. Jeg ville jo at flest mulig skulle vente til lørdag morgen med å bestille slik at i hvertfall jeg fikk sikret meg et slikt sett like etter midnatt. Det klarte jeg heldigvis. Jeg trodde nok beholdningen ville gå ned mot 0 i løpet av natta eller tidlig lørdag, så jeg ble likevel tatt litt overrasket over den store pågangen. Men jaja.. Jeg fikk i hvertfall sikret meg et eksemplar og det kommer dere sikkert til å få høre mer om etter hvert. Hehe, og slikt innrømmer du ovenfor ett åpent forum, hadde det ikke vært for at jeg dro samme triks selv så hade jeg vært dypt indignert. (er egentlig litt flau over at jeg dro det trikset, håper ingen ble sure ). Men det gikk vel allikevel unna litt fortere enn de fleste hadde trodd. AtW Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) Tenkte faktisk på at det var det han gjordet, men orket ikke å inisuere noe. Men slenger meg på komentaren over, jeg haddet i alle fall holdt det for meg selv med tanke på alle på listen som ikke fikk Endret 17. januar 2005 av simalarion Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) Memo Svartelist Simen1 EDIT: Og Brukermoderatorer skal liksom være et lite forbilde Endret 17. januar 2005 av Ravenlord Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Det var da en selvfølgelig ting, noe jeg skrev allerede på side 30 i denne posten. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Memo Svartelist Simen1 EDIT: Og Brukermoderatorer skal liksom være et lite forbilde Vel, jeg hadde da ikke peiling på at det skulle gå så fort unna heller. Ble jo overrasket jeg også. Ellers så sto jeg på lista jeg også (etter hvert i hvertfall) så jeg føler meg ikke så skyldig i å ha vært tidligere uten enn andre på lista. Tenkte at det er nok farlig å nevne taktikken her, men jeg er jo en ærlig kar også. PS. Har ikke fulgt med på tråden siden natt til lørdag så dere får unnskylde meg om jeg har gått glipp av mye siden da. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Tenkte at det er nok farlig å nevne taktikken her, men jeg er jo en ærlig kar også. Fnis Den ærlige løgneren. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) En løgner med samvittighet? Dårlig kombo Endret 17. januar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
Technetium Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Hvem var det som hadde et Bigwater Ekstra til salgs? Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) Ellers så sto jeg på lista jeg også (etter hvert i hvertfall) så jeg føler meg ikke så skyldig i å ha vært tidligere uten enn andre på lista. Hva har denne saken med å være på lista? Er/Var nr 1 jeg men jeg har fortsatt ikke noe vannkjølings sett Endret 17. januar 2005 av Ravenlord Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 tror twb har et og magio Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Ja, jeg har ett sett. Valent var først ute og tinga på det. Siden det har også Lurifaksen ytret ønske om settet mitt. Lenke til kommentar
Technetium Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Ok TWB om ikke de skal ha det, kan jeg få kjøpt det da? tar du like mye som det kostet på psdata under tilbudet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå