Gå til innhold

Har du også lyst på Big Water settet til julepris?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne posten er vell historie nå? Jeg synes vertfall den kansje burde stenges, eller flyttes, så den ikke trenger å toppe webshop- og butikkdiskusjoner forumet for all tid;)

 

Spørsmål om settet kan jo tas i "den store TT bigwater" tråden på overklokking forumet;)

Lenke til kommentar

Var uheldig med ISP selv, slik Ravenlord var.. Er en liten tvist med de nå, etter lang tid med problemer og nedetid..

 

Jeg stod også på listen til Fredrik, men skjønner fort at det ble utsolgt når folk kjøpte 6 stk og sånt. Så da ble det ikke noe på meg heller.

Så er det noen av dere her inne som kjøpte et sett for mye, så si gjerne ifra.

Dette ble litt bummer for min del. Har en del maskiner, men skulle bare ha et sett uansett..

 

Shit happens :cry:

 

Men fortsatt big ups til F-r-e-d-r-i-k !!

bra tiltak og stor oppslutning.. :thumbup:

 

Håper på en linje der jeg selv får lov til å bestemme når jeg vil være på nett snart.. Dritlei dårlig I-nett i Norge !

Lenke til kommentar

Hei alle sammen!

Helt sinnsykt mange poster det kom her over helga, har vært borte og ikke fått med meg røshet ;) , orker heller ikke lese gjennom 20 sider med poster.

 

Kom hjem akkurat nå og til min store glede finner jeg 2 bigwater sett på brukeren min Komplett (ble bestillt 00:12). Takker så mye tredex!!!

 

Håper alle ble fornøyde, og nok en gang en STOR takk til Komplett.no som gav oss dette fantastiske tilbudet!

 

Fredrik.

Lenke til kommentar
Hei alle sammen!

Helt sinnsykt mange poster det kom her over helga, har vært borte og ikke fått med meg røshet ;) , orker heller ikke lese gjennom 20 sider med poster.

 

Kom hjem akkurat nå og til min store glede finner jeg 2 bigwater sett på brukeren min Komplett (ble bestillt 00:12). Takker så mye tredex!!!

 

Håper alle ble fornøyde, og nok en gang en STOR takk til Komplett.no som gav oss dette fantastiske tilbudet!

 

Fredrik.

Settene forsvant på 40 minutter :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...