simalarion Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Maggio, Send pm til Ravenlord og Valent de stod på den orginale listen-så er du en moder Teresa i dag Endret 15. januar 2005 av simalarion Lenke til kommentar
magio Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Maggio, Send pm til Ravenlord og Valent de stod på den orginale listen-så er du en moder Teresa i dag Lær deg å lese nick først Men vi får se, har kanskje noen ting på gang med en kompis Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) uffda en -g- for mye, jeg lover å ligge i hard trening fra nå. Så du synes ikke dem som skaffet det tilbudet fortjener det , greit nokk men Endret 15. januar 2005 av simalarion Lenke til kommentar
corcky Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Ble ikke noen sett på meg gitt.. Min bror skulle bestille for oss, men han fant ingen sett sa han. Han var vel for sent ute. Jaja, bestilte waterchill settet. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) *slettet* Endret 16. januar 2005 av datating Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) *ute av verden* Endret 16. januar 2005 av simalarion Lenke til kommentar
Thel Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Denne posten er vell historie nå? Jeg synes vertfall den kansje burde stenges, eller flyttes, så den ikke trenger å toppe webshop- og butikkdiskusjoner forumet for all tid;) Spørsmål om settet kan jo tas i "den store TT bigwater" tråden på overklokking forumet;) Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) Takk til Fredrik fra meg også. Seriøst tiltakt :-). Endret 16. januar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Før tråden blir stengt, må jeg få gi min takk til F-r-e-d-r-i-k! Min kjære navnebror, tusen takk for at du ordnet dette for oss. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) *ute av verden nå ja... Sorry... Mente ikke noe vondt med den... Men men.. nå gleder jeg meg skikkelig til jeg får settet mitt! Endret 16. januar 2005 av datating Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Bigwater test med 754 hovedkort og amd 64 3200, nettop det systemet jeg har-med godet resultater Må vente i 14 dager Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Bigwater test med 754 hovedkort og amd 64 3200, nettop det systemet jeg har-med godet resultater Må vente i 14 dager Åh... Det så jo veldig bra ut også... Lenke til kommentar
Proteuz_4 Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Var uheldig med ISP selv, slik Ravenlord var.. Er en liten tvist med de nå, etter lang tid med problemer og nedetid.. Jeg stod også på listen til Fredrik, men skjønner fort at det ble utsolgt når folk kjøpte 6 stk og sånt. Så da ble det ikke noe på meg heller. Så er det noen av dere her inne som kjøpte et sett for mye, så si gjerne ifra. Dette ble litt bummer for min del. Har en del maskiner, men skulle bare ha et sett uansett.. Shit happens Men fortsatt big ups til F-r-e-d-r-i-k !! bra tiltak og stor oppslutning.. Håper på en linje der jeg selv får lov til å bestemme når jeg vil være på nett snart.. Dritlei dårlig I-nett i Norge ! Lenke til kommentar
tredex Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Da er settet bestillt!! det blir bra!! Jada F-r-e-d-r-i-k.. Jeg kjøpte med settet til deg Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Da er settet bestillt!! det blir bra!! Jada F-r-e-d-r-i-k.. Jeg kjøpte med settet til deg Hvis du bestilte nå, så er du laglig seint ute far.....ihvertfall til den prisen tilbudet var på. F-r-e-d-r-i-k er uansett sikret et sett, i og med at jeg har holdt av ett til ham, i tilfelle han ikke rakk det selv. Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 Hei alle sammen! Helt sinnsykt mange poster det kom her over helga, har vært borte og ikke fått med meg røshet , orker heller ikke lese gjennom 20 sider med poster. Kom hjem akkurat nå og til min store glede finner jeg 2 bigwater sett på brukeren min Komplett (ble bestillt 00:12). Takker så mye tredex!!! Håper alle ble fornøyde, og nok en gang en STOR takk til Komplett.no som gav oss dette fantastiske tilbudet! Fredrik. Lenke til kommentar
magio Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Hei alle sammen!Helt sinnsykt mange poster det kom her over helga, har vært borte og ikke fått med meg røshet , orker heller ikke lese gjennom 20 sider med poster. Kom hjem akkurat nå og til min store glede finner jeg 2 bigwater sett på brukeren min Komplett (ble bestillt 00:12). Takker så mye tredex!!! Håper alle ble fornøyde, og nok en gang en STOR takk til Komplett.no som gav oss dette fantastiske tilbudet! Fredrik. Settene forsvant på 40 minutter Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 eg er med, hadde ikkje peng da, har det nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå