Valent Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 ahh du står på listen det er holdlt av et sett til fredrik, mulig noen har gjort det for deg også. Holdt selv på å bestille 3 med tanke på om dette skjeddet men gjordet det ikke (for feig) de har forstatt waterchill til 650 Edit: til valent som er på listen setter pris på det, men waterchill er virkelig noe jeg ikke vil kaste pengene mine på, Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Har selv hørt mye possitivt om waterchill settene, men settet på tilbud burdet du lese litt mer om, pga en klage på kompletts egne sider (en skryter en klager) Det er foresten helt utrolig å få en komplett vannkjølings sett biligere en amd cpu viften , halv pris på noe som er jævlig billig fra før og har fått kunn varm omtale, dette er uten tvil den beste handelen jeg har gjort innen hardware. Lenke til kommentar
Machine2003 Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 noen som har et vannkjølings sett overs til meg?? send pm!!!! takk Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Siterer her simen1 på side 15 Jeg tror ikke flommen blir så enorm. Deter bare rundt 50 personer på listen og det er ikke sikkert alle disse en gang vil logge seg inn natt til lørdag. Jeg tror nok lagerbeholdningen raskt kryper ned mot 150 eller 100 men at det ikke blir tomt. Jeg tror faktisk komplett vil sitte igjen med noen titalls eksemplarer etter helga. Tenker jeg logger meg inn lørdag formiddag og det tror jeg holder i lange baner. Lenke til kommentar
eln Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Heheh, ble en alvorlig feilberegning der ja Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Simen1 var her rundt midnatt han, så han har nok fått seg et eller flere sett. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Hva skjedde egentlig med alle som skrev seg opp på listen og som ville ha dette settet billig? Er en nødt til å sitte opp om natten for å kunne benytte seg av tilbud fra komplett? Synes dette er for dumt, og de burde heller ha gjort som psdata slik at alle som bestiller på riktig dato får settet til tilbudspris. Jaja, jeg har alt vannkjøling, og det har etterhvert hele norge også Lenke til kommentar
jevel Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Satte på alarmen og fikk sikret meg og maskinene mine ett sett hver. (3 maskiner - 3 sett.) Så nå spørs det om det holder det som loves, da? Skal teste i A64en først, og hvis jeg ikke er fornøyd med det jeg ser så har jeg to til salgs. -KJ Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Burdet jo nesten vært en artikkel på hw.forumet dette "Tiårets salg på komplet ordnett av forumbruker fredrik, 200 gone in 40 min" Raporterer denne tråden til moderator, for å få dems mening Edit:De trenger jo ikke ha med webshoppens navn, tror det blir litt mye gratis reklame i dems øyne Endret 15. januar 2005 av simalarion Lenke til kommentar
mr_menace Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Hva skjedde egentlig med alle som skrev seg opp på listen og som ville ha dette settet billig? Er en nødt til å sitte opp om natten for å kunne benytte seg av tilbud fra komplett? Synes dette er for dumt, og de burde heller ha gjort som psdata slik at alle som bestiller på riktig dato får settet til tilbudspris. jeg synes det er rettferdig, Det ga andre folk en sjanse. dessuten var det en prisforskjell på 150kr. Endret 15. januar 2005 av mr_menace Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Da er det nesten bedre å skrive at det gikk 188 stk. på de første 15 minuttene.........ser enda villere ut - og det er jo det som viser hvilken "trengsel det var ved døra"....:-) Lenke til kommentar
HattyBusk Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Da er det nesten bedre å skrive at det gikk 188 stk. på de første 15 minuttene.........ser enda villere ut - og det er jo det som viser hvilken "trengsel det var ved døra"....:-) Eller hvor mange ganger TT BW sida ble refresha på de første 10 min Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Må få med hvor mange som fulgte med på denne tråden også da... det var litt sykt det og. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Hva skjedde egentlig med alle som skrev seg opp på listen og som ville ha dette settet billig? Er en nødt til å sitte opp om natten for å kunne benytte seg av tilbud fra komplett? Synes dette er for dumt, og de burde heller ha gjort som psdata slik at alle som bestiller på riktig dato får settet til tilbudspris. jeg synes det er rettferdig, Det ga andre folk en sjanse. dessuten var det en prisforskjell på 150kr. Jeg var ikke klar over at komplett hadde fortalt at de skulle ha dette settet på tilbud på angitt tidspunkt, derfor synes jeg det var litt rart. Når det er sagt så synes jeg at han som dro i gang dette burde ha oppdatert første posten sin slik at alle kunne fått med seg når tilbudet kom osv. Er ikke alle som gidder å lese igjennom 20 sider med innlegg når de alikevel har ført seg opp på listen, og på den måten tok det for gitt at de ville få et big water sett til en eventuel tilbudspris. Er vel ikke lenge før noen lager en ny tråd nå for de som ikke fikk med seg dette tilbudet hos psdata eller komplett slik at også de kan få dette settet til tilbudspris... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Samt at det sitter nok en del med sett de selger ut til tilbudsprisen for å hjelpe de som ikke fikk. Noen bestilte nok for kamerater som ikke skal ha alikevel osv. Men passe på så ikke moderatorene blir irriterte på de som gjøre det, iom. at det er kjøp/salg. Men er for å hjelpe. Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Hva skjedde egentlig med alle som skrev seg opp på listen og som ville ha dette settet billig? Er en nødt til å sitte opp om natten for å kunne benytte seg av tilbud fra komplett? Synes dette er for dumt, og de burde heller ha gjort som psdata slik at alle som bestiller på riktig dato får settet til tilbudspris. Jaja, jeg har alt vannkjøling, og det har etterhvert hele norge også Fikk ikke sette mitt. Den lokale elendige ISP en min som har nedetid hele tiden klarte å få å rote det til kl 11:30 i går kveld, fikk ikke nett før i morges. Men men. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Ravenlord-Valent (Fredrik) er personene som ikke fikk settet selv om de stod på den opprinnelig listen, av dem jeg har fått med meg så langt Til dem som har kjøpt fler sett og ikke står på listen (forøvrig de som står der også), så synes jeg moralsk sett disse skal ha settene før div kompiser eller profitter. Endret 15. januar 2005 av simalarion Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 hehe... gikk unna et par sett ja, hørte det var noen som sa, at de skulle bare ta det helt rolig å få med seg et om morgenen, hehe ikke lurt nei! men hvor lenge skulle dette tilbudet vare egentlig? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 men hvor lenge skulle dette tilbudet vare egentlig? Til det var tomt. Lenke til kommentar
magio Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Jeg får kanskje 2 sett til overs, hvis ikke noen kamerater vil ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå