Gå til innhold

Har du også lyst på Big Water settet til julepris?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

uff, bestilte ved en feil 2stk bigwater, sendte en mail til komplett, men hva får jeg tilbake ? jo en mail med masse lovgreier jeg ikke skjønner en dritt av, skulle nesten tro komplett kunne fjerne et sett fra pakken, da jeg har liten tro på at den kunne være ferdig pakket ca. klokken 01.00 i går..

Lenke til kommentar
uff, bestilte ved en feil 2stk bigwater, sendte en mail til komplett, men hva får jeg tilbake ? jo en mail med masse lovgreier jeg ikke skjønner en dritt av, skulle nesten tro komplett kunne fjerne et sett fra pakken, da jeg har liten tro på at den kunne være ferdig pakket ca. klokken 01.00 i går..

Husk at dette tilbudet har de jobbet litt for å sette opp, samt sittet her og servet oss langt utpå natta. Så man vil jo helst ha det slik at de som har bestil har visst hva de har drevet med. Det tok jo inn settene kun for oss.

Lenke til kommentar
det er garantert mange som ikke fikk bestilt i natt. Sikkert en eller annen som vil kjøpe den av deg.

Tja, bestilte for en venn av meg, i hans konto.

han har ikke så mye penger..

Altså, din tabbe.

Men du kan sikkert få solgt dette settet så lett som det går an, til og med sikkert med fortjeneste om du annonserer det på QXL eller noe slikt.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke fått ordrebekreftelse på mail, men dette står når jeg logger meg inn hos Komplett.no:

[email protected] / Egil Reistadbakk (4243137)

Ordrenummer: 1065xxxx

Ordrestatus: Bekreftet 

Ordre plassert: 2005-01-15T00:56 (62.16.162.178) 

Bet.bet. Oppkrav 

Leveres til: Egil Reistadbakk

XXXXveien 14

XX16 XXXX

Leveringsmåte: Servicepakke

Transportør:  Posten Norge AS

Varenr. Beskrivelse Antall Pris Sum

306381 Thermaltake BigWater vannkjølings kit

Socket A/478/775/939/940

1 estimated shipping on 20050205

1.00 395.00 395.00

Faktura til

Egil Reistadbakk

XXXXXveien 14

XX15 XXXE

Rakk jeg det? :hmm: Har hørt at alle som fikk ordrebekreftelse på e-post har rukket det...

Lenke til kommentar
Ingen som har ett sett å selge meg :blush:

Fikk ikke sette mitt... :no:

Jeg som gledet meg. Jaja, får vel være raskere neste gang :thumbup:

Men si ifra hvis noen har ett å selge, betaler porto og alt som skal til...nesten da ;)

Jeg har i utgangspunktet holdt av ett av mine sett til F-r-e-d-r-i-k, men hvis han ikke skal ha det, så kan du få kjøpe mitt (til den samme prisen vi fikk på Komplett selvfølgelig). So cross your fingers........:-)

Lenke til kommentar
Ingen som har ett sett å selge meg :blush:

Fikk ikke sette mitt... :no:

Jeg som gledet meg. Jaja, får vel være raskere neste gang :thumbup:

Men si ifra hvis noen har ett å selge, betaler porto og alt som skal til...nesten da ;)

Jeg har i utgangspunktet holdt av ett av mine sett til F-r-e-d-r-i-k, men hvis han ikke skal ha det, så kan du få kjøpe mitt (til den samme prisen vi fikk på Komplett selvfølgelig). So cross your fingers........:-)

Jippii!!! Høres bra ut :thumbup:

Si ifra hvis han ikke skal ha det da. For da kjøper jeg det :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...