B4stian Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Mange som kom 2-3 timer etter tilbudet ja... Men jeg fikk faktisk mitt da! --- Komplett.no: Meget bra at dere er her fra kl. 12 til nesten 03! Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 uff, bestilte ved en feil 2stk bigwater, sendte en mail til komplett, men hva får jeg tilbake ? jo en mail med masse lovgreier jeg ikke skjønner en dritt av, skulle nesten tro komplett kunne fjerne et sett fra pakken, da jeg har liten tro på at den kunne være ferdig pakket ca. klokken 01.00 i går.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 det er garantert mange som ikke fikk bestilt i natt. Sikkert en eller annen som vil kjøpe den av deg. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 det er garantert mange som ikke fikk bestilt i natt. Sikkert en eller annen som vil kjøpe den av deg. Tja, bestilte for en venn av meg, i hans konto. han har ikke så mye penger.. Lenke til kommentar
ezet Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Eg vil gjerne kjøpe den, så anse den som solgt om du vil selge! Betaler selvsagt porto ol. for å få den tilsendt. Lenke til kommentar
Azton Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Jeg bestillte mitt rundt 1 tiden (tror jeg). Har fått ordrebekreftelse til tilbudsprisden. Det stod at det tok rundt 21 dager til de fikk inn settet. Jeg får vel settet til 395,- da? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 uff, bestilte ved en feil 2stk bigwater, sendte en mail til komplett, men hva får jeg tilbake ? jo en mail med masse lovgreier jeg ikke skjønner en dritt av, skulle nesten tro komplett kunne fjerne et sett fra pakken, da jeg har liten tro på at den kunne være ferdig pakket ca. klokken 01.00 i går.. Husk at dette tilbudet har de jobbet litt for å sette opp, samt sittet her og servet oss langt utpå natta. Så man vil jo helst ha det slik at de som har bestil har visst hva de har drevet med. Det tok jo inn settene kun for oss. Lenke til kommentar
bidz Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 det er garantert mange som ikke fikk bestilt i natt. Sikkert en eller annen som vil kjøpe den av deg. Tja, bestilte for en venn av meg, i hans konto. han har ikke så mye penger.. Altså, din tabbe. Men du kan sikkert få solgt dette settet så lett som det går an, til og med sikkert med fortjeneste om du annonserer det på QXL eller noe slikt. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 artig at du nevner akkurat dem, for de har en liten boikott av komplett på gang, samme med en viss annen webshopp Les Warningen mitt på siden Hva er historen bak denne saken? AtW Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Hva er historen bak denne saken?AtW Litt mer om det i denne tråden Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Jeg har ikke fått ordrebekreftelse på mail, men dette står når jeg logger meg inn hos Komplett.no: [email protected] / Egil Reistadbakk (4243137) Ordrenummer: 1065xxxx Ordrestatus: Bekreftet Ordre plassert: 2005-01-15T00:56 (62.16.162.178) Bet.bet. Oppkrav Leveres til: Egil Reistadbakk XXXXveien 14 XX16 XXXX Leveringsmåte: Servicepakke Transportør: Posten Norge AS Varenr. Beskrivelse Antall Pris Sum 306381 Thermaltake BigWater vannkjølings kit Socket A/478/775/939/940 1 estimated shipping on 20050205 1.00 395.00 395.00 Faktura til Egil Reistadbakk XXXXXveien 14 XX15 XXXE Rakk jeg det? Har hørt at alle som fikk ordrebekreftelse på e-post har rukket det... Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 ordrestatus: bekreftet ja.. du har rukket det Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 ordrestatus: bekreftet ja.. du har rukket det thank you Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 ser ikke sette mer. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) ser ikke sette mer. Tomt... De gikk på 40 min alle samma... EDIT: her er link , men "kjøp"-knappen er fjernet... Endret 15. januar 2005 av L4r5 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Settet kommer i starten februar regner jeg med? Og får vi ikke et sporings nummer når det blir sendt ut å? Lenke til kommentar
Wrath of The Duck Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Ingen som har ett sett å selge meg Fikk ikke sette mitt... Jeg som gledet meg. Jaja, får vel være raskere neste gang Men si ifra hvis noen har ett å selge, betaler porto og alt som skal til...nesten da Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Ingen som har ett sett å selge meg Fikk ikke sette mitt... Jeg som gledet meg. Jaja, får vel være raskere neste gang Men si ifra hvis noen har ett å selge, betaler porto og alt som skal til...nesten da Jeg har i utgangspunktet holdt av ett av mine sett til F-r-e-d-r-i-k, men hvis han ikke skal ha det, så kan du få kjøpe mitt (til den samme prisen vi fikk på Komplett selvfølgelig). So cross your fingers........:-) Lenke til kommentar
Wrath of The Duck Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Ingen som har ett sett å selge meg Fikk ikke sette mitt... Jeg som gledet meg. Jaja, får vel være raskere neste gang Men si ifra hvis noen har ett å selge, betaler porto og alt som skal til...nesten da Jeg har i utgangspunktet holdt av ett av mine sett til F-r-e-d-r-i-k, men hvis han ikke skal ha det, så kan du få kjøpe mitt (til den samme prisen vi fikk på Komplett selvfølgelig). So cross your fingers........:-) Jippii!!! Høres bra ut Si ifra hvis han ikke skal ha det da. For da kjøper jeg det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå