Gå til innhold

Har du også lyst på Big Water settet til julepris?

Anbefalte innlegg

Joda jeg fulgte med på hele den saken der og syntes ikke vi skal dra opp den saken igjen. Komplett har vært ytterst rause med oss så de fortjener at den legges vekk.

Så lenge Komplett kan levere Lian-Li til oss så er vel ikke det noe problem :-).

Kjøper gladelig Lian-Li fra Komplett ;-). Dessuten har Komplett alltid vært suveren på service så lenge jeg har hatt med dem å gjøre! Så jeg har ingen betenkeligheter med det :thumbup:

EDIT:

Ville vært litt av et statement til Lian-Li hvis 50 stk her kjøpte Lian-Li vannkjølingskabb (6277?) fra Komplett. Støtt Komplett ;)

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jah tuller du! Konge film.

Finnes generelt veldig masse kule gangster/mafia-filmer. Uansett hvilket årstall de er i fra.

Gudfaren-filmene, Scarface og Goodfellas er blant mine favorittfilmer hvertfall. Kunne ramset opp mange flere, men kom akkurat på at dette er veldig off-topic :p

Uansett. Stå på komplett! Digger dere! Supert tilbud og artig at dere er så aktive i forumet :thumbup:

Så enig så enig med deg! Spess. scarface er stor i mine øyne. Kansje derfor jeg har noen meter med Scarface bilder på veggen (Skaff deg det har du det ikke, bare å se på Cribs på MTV så skjønner du hva jeg sikter til)

Men nok off-topic, nå er klokken 3 og Mr. Komplett må snart ta kvelden. Ting dere lurer på, send oss PMs mm. så svarer vi fortløpende i morgen samt at vi kommer tilbake på den andre tråden mandag.

God natt :thumbup:

Lenke til kommentar

eln - jeg tenkte på Lian-Li PC6277 som er et kabinett laget spesielt for vannkjøling. Men det er perfekt til støysvak god luftkjøling også. Jeg lagde en tråd på det her:

http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=3501276

Men selvf. skulle akkurat dette kabinettet være vanskelig å skaffe så kan man sette opp et annet som er godt egnet?

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Jeg fikk ikke kjøpt, det er det man kaller for koselig det!

folk kjøper 6 stk, mens andre som faktisk vil bare ha ett sett ikke får noe, dette er så suverent som det går ann å bli. det blir feil (ikke 100%) å anklage komplett for dette, men det er så feil å ikke la dem som står på lista å kunne bestille dette. Beklager vil ikke være slem dere har sikkert gledet mellom 80-100 sjeler, men det blir litt for feil.

:cry:

edit: hvis noen har feil bestilt/ har ett sett for mye si gjerne ifra :cry:

Endret av Valent
Lenke til kommentar

De gikk tomme ca. 45 min etter det startet. Jeg er ikke 100% sikker på at jeg fikk mine 2, men 98% håpefull sikker.

Men dette viser jo bare en ting. Det er kjempe potensiale her til å lage flere slike kampanjer! På flere varer!

EDIT:

Det er flere som har sagt at andre kan få kjøpe sett av dem til orginal tilbudspris 395,- for å hjelpe de som ikke fikk. Jeg har bestilt 2 da jeg har planer om å ha en dedikert til CPU med OC og 1 på GPU, NB el.

EDIT2:

Hvis noen av gutta som stod bak dette ikke har fått så synes jeg vi andre skal være rause og dele.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

ahh du står på listen :cry: det er holdlt av et sett til fredrik, mulig noen har gjort det for deg også.

Holdt selv på å bestille 3 med tanke på om dette skjeddet men gjordet det ikke (for feig)

de har forstatt waterchill til 650

Edit: til valent som er på listen

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...