Ozelot Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Takk for tilbudet! Og vann ja, sitter å lurer på om jeg skal flytte akvarie inn på rommet, eller dataen inn i stua, slik at jeg får en skikkelig vanntank! det vannet blir jo varmet opp i akvariet(håper jeg) så det er vel ikke lurt å bruke det... har forresten en 5000l pumpe i akviariet på stua her, erstatte den orginale pumpen med den ;p Det akvariet vi har er jo 80 liter, og hvis jeg bruker Bigwater settet og bruker medfølgende pumpe(som visstnok ikke skulle være så rask til å pumpe) så tror jeg ikke det har så mye å si. Dessuten, vannet blir konstant varmet opp at 2 lysrør som ligger over akvariet, og plantene vokser som ugress(som visstnok skulle bety perfekte forhold) Lenke til kommentar
HattyBusk Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 hvor får jeg det til 395? Du er nok dessverre litt seint ute Synest komplett fortener noen komentarer i webshopguiden for dette. Lenke til kommentar
Skurk Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 aah.. damn.. billigste jeg får det for nå da? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Synest komplett fortener noen komentarer i webshopguiden for dette. Eller gjør som jeg gjorde, kjøp et Komplett.no krus! (leveringsdato på dette kruset er 14 dager, men det er det vel også på Bigwater settet) aah.. damn.. billigste jeg får det for nå da? PSdata til 550,- ...me thinks.. Endret 15. januar 2005 av Ozelot Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Blir nok en del sinte poster her i morgen formiddag... hehe Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Ps data skulle hatt salget til 550 om over 50 stk var intresert. Nå må du nokk kjøpe settet for 890 kr-komplett sa i en tidligere tråd at de ikke tok in fler etter dette, om de gjør det har kopmplett settet til 790kr Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Komplett har jo et annet ett på tilbud til 649 da... http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301290&cks=PRL Det skal visst være bedre også. Men litt dyrere bare... Endret 15. januar 2005 av L4r5 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Bigwater Netshop er de eneste som har dem inne til 850 kr Men på linken ovenfor har jo komplett forstatt et waterchill sett på knall tilbud da, koster vanlig 890kr Endret 15. januar 2005 av simalarion Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Blir nok en del sinte poster her i morgen formiddag... hehe hehe..føler meg litt slem nå, ettersom jeg(og mange andre btw!!) sa at det ikke var sjangs på at de skulle selge alle de 200 før lørdagen hadde starta skikkelig. Men men....shit happens, som måka sa da hun sikta og traff mannen mitt i hodet Lenke til kommentar
HattyBusk Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Synest komplett fortener noen komentarer i webshopguiden for dette. Eller gjør som jeg gjorde, kjøp et Komplett.no krus! (leveringsdato på dette kruset er 14 dager, men det er det vel også på Bigwater settet) Dersom gpu blokka kommer også tror jeg faktisk jeg må ha et par sånne. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Bigwater Netshop er de eneste som har dem inne til 850 kr Men på linken ovenfor har jo komplett forstatt et waterchill sett på knall tilbud da, koster vanlig 890kr Men med dette settet må man kjøpe vifte og vanntank utenom. Hvis ikke det er enda mer da. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Bestilte ved en feil 2 stk. til en venn av meg, sendte mail tilbake for å få avbestilt en. håper det ordner seg begynte å lure når det plutselig kostet 900kr med frakt.. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) settene gikk nok fortere enn noen hadde forventet... Dessuten, vannet blir konstant varmet opp at 2 lysrør som ligger over akvariet, og plantene vokser som ugress(som visstnok skulle bety perfekte forhold) ot: trenger ikke være perfekte forhold selv om plantene vokser, du bør sjekke vannet en gang i blandt, plantene tåler ganske dårlig vann, det gjør ikke fiskene... har 380l akvarie her, plantene har vokst mye hele tiden, men hadde dårlig vann en stund, problemer med nitriten... Endret 15. januar 2005 av aklla Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Det minste problemet i verden haddet jo vært å solgt dette settet til en ulykkelig hw.no bruker som ikke rakk det da!! fyy Edit: Til Lemiz Endret 15. januar 2005 av simalarion Lenke til kommentar
Lone*Desert-Fish Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Jeg fikk heldigvis bestilt. Lurer på hvor mange ganger jeg trykte "refresh" i nettleseren mellom 23:55 og 00:15 eller nårtid tilbudet kom Komplett dere er skikkelig kompis! Skift navn til kompis.no eller kjøp det domenet og :!: Endret 15. januar 2005 av Lone*Desert-Fish Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 ot: trenger ikke være perfekte forhold selv om plantene vokser, du bør sjekke vannet en gang i blandt, plantene tåler ganske dårlig vann, det gjør ikke fiskene... har 380l akvarie her, plantene har vokst mye hele tiden, men hadde dårlig vann en stund, problemer med nitriten... Gratulerer med den beste og morsomste offtopic posten noensinne (fisk og hardware går som hånd i hanske) Lenke til kommentar
HattyBusk Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Oppdaget nettopp at jeg enda ikke har klart å lukke ordrebekreftelsen Kommer sikkert til å bli det siste vinduet jeg lukker. Tror jeg er litt redd for at den skal forsvinne ut i ingenting Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Den er borte nå mener du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå