Gå til innhold

Har du også lyst på Big Water settet til julepris?

Anbefalte innlegg

TRENGER ikke lysene mine og vinduet mitt heller, men det ser mye finere ut med blå kabler som lyser....

Lyser jo de som følger med også.

har blått tema på pc`n, blå skjerm, blå lys forran, blått vindu, blå vifter i psu , blå mus, ser bra ut med blå slanger da...

har grønne neon-lys da...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Går det ann å legge til noen dvd plater på orderen min :p ?

Tror ikke du kan legge noe til akkurat den ordren. Men den ordren blir liggende hos komplett ei stund som du vet. Legg inn en eller flere ordrer og mail eller ring Komplett og si du vil ha samla levering på alle dine ordrer. Går sikkert bra.

Lenke til kommentar
dette gikk fort ja...

passer slangen under til settet?

http://komplett.no/k/ki.asp?sku=303126&cks=SPK

fikk bestillt 3 stk  :D

Den vil ikke passe, for stor diameter. Men du vil jo ikke trenge den?

TRENGER ikke lysene mine og vinduet mitt heller, men det ser mye finere ut med blå kabler som lyser....

Væska er også grønn uv-reaktiv så i såfall må du skifte ut den å.

Eller så risikerer du å få en heller stygg farge :p

Måtte vist ha 3 stk selv

Komplett :thumbup:

Lenke til kommentar
står at de ikke kommer før den 01.02 når jeg bestillte, får jeg det ikke levert før da ? da avbestiller jeg heller..

Du får nok ikke det du, komplett.no må jo først få settene!

Går det ann å legge til noen dvd plater på orderen min  ?

Nei, men hvis du lager en ny ordre og sender en mail til komplett kan det hende de er så snille at dem sender det sammen. :)

Lenke til kommentar

gsn

Det har vært dealen hele tiden, om du ikke bare bumpa borti tråden nå burdet du ha fått med deg det?. Fatter ikke at du er glad får å få skaffet deg vannkjøling som får topp karakter på alle tester????

Du har ikke riktig hw.no ånd :D

(postene kommer fort, han skulle avbestill pga de kommer in om to uker)

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Betyr dette at alle som fikk ordrebekreftelse før du sa dette at de er sikret sitt eksemplar?

Jepp :thumbup:

JAAAAAAAAAA!!

Fikk nesten litt tårer i øynene når jeg var på side 28, og komplett informerte om at det bare var 10stk igjen.

Men når komplett sitter oppe og sier at de som har fått ordrebekreftelse har fått, ja da ble jeg glad! :w00t::w00t::w00t:

KOMPLETT :thumbup:

EDIT: bestilte også et krus i samme slengen :D

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar

Det står jo fremdeles "Ingen tilgjengelige i dag. 198 stk 2005-02-01 (Ikke på lager. Ubekreftet)" på siden til Komplett, den burde kanskje oppdateres...?(ja, jeg trykte refresh!)

For de sa jo "TIlbudet gjelde bare så langt lageret holder" i mailen sin til F-r-e-d-r-i-k... :hmm:

EDIT: Ser de har gjort det nå! :)

Hjertelig takk til F-r-e-d-r-i-k og Komplett! :love:

Endret av Fiesta
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...