aklla Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 TRENGER ikke lysene mine og vinduet mitt heller, men det ser mye finere ut med blå kabler som lyser.... Lyser jo de som følger med også. har blått tema på pc`n, blå skjerm, blå lys forran, blått vindu, blå vifter i psu , blå mus, ser bra ut med blå slanger da... har grønne neon-lys da... Lenke til kommentar
Komplett.no Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Da er det 2 stk. igjen men de er vel allerede revet bort når jeg skriver dette :-) Dette var sinnsykt! Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Går det ann å legge til noen dvd plater på orderen min ? Tror ikke du kan legge noe til akkurat den ordren. Men den ordren blir liggende hos komplett ei stund som du vet. Legg inn en eller flere ordrer og mail eller ring Komplett og si du vil ha samla levering på alle dine ordrer. Går sikkert bra. Lenke til kommentar
HattyBusk Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 dette gikk fort ja... passer slangen under til settet? http://komplett.no/k/ki.asp?sku=303126&cks=SPK fikk bestillt 3 stk Den vil ikke passe, for stor diameter. Men du vil jo ikke trenge den? TRENGER ikke lysene mine og vinduet mitt heller, men det ser mye finere ut med blå kabler som lyser.... Væska er også grønn uv-reaktiv så i såfall må du skifte ut den å. Eller så risikerer du å få en heller stygg farge Måtte vist ha 3 stk selv Komplett Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) Da er det 2 stk. igjen men de er vel allerede revet bort når jeg skriver dette :-) Dette var sinnsykt! Dere kan oppleve det samme med en viss GPU blokk. Edit: denne altså http://www.thermaltake.com/watercooling/cl...38/cl-w0038.htm Endret 14. januar 2005 av Marius_EV Lenke til kommentar
underground Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Betyr dette at alle som fikk ordrebekreftelse før du sa dette at de er sikret sitt eksemplar? Jepp Hvor lang tid tok det før det var utsolgt?. Ca. 40 min! Dæven det var kjapt. :!: Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 står at de ikke kommer før den 01.02 når jeg bestillte, får jeg det ikke levert før da ? da avbestiller jeg heller.. Du får nok ikke det du, komplett.no må jo først få settene! Går det ann å legge til noen dvd plater på orderen min ? Nei, men hvis du lager en ny ordre og sender en mail til komplett kan det hende de er så snille at dem sender det sammen. Lenke til kommentar
BlondGod Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 80000 inn på kompletts konto på 30 minutter(+ frakt og ekstra ordre).. ikke dårlig omsetning det gitt.. men fortjenesten var nok mest på "alt attåt" som ble bestilt. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) gsn Det har vært dealen hele tiden, om du ikke bare bumpa borti tråden nå burdet du ha fått med deg det?. Fatter ikke at du er glad får å få skaffet deg vannkjøling som får topp karakter på alle tester???? Du har ikke riktig hw.no ånd (postene kommer fort, han skulle avbestill pga de kommer in om to uker) Endret 14. januar 2005 av simalarion Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) Betyr dette at alle som fikk ordrebekreftelse før du sa dette at de er sikret sitt eksemplar? Jepp JAAAAAAAAAA!! Fikk nesten litt tårer i øynene når jeg var på side 28, og komplett informerte om at det bare var 10stk igjen. Men når komplett sitter oppe og sier at de som har fått ordrebekreftelse har fått, ja da ble jeg glad! KOMPLETT EDIT: bestilte også et krus i samme slengen Endret 14. januar 2005 av Ozelot Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Da er det 2 stk. igjen men de er vel allerede revet bort når jeg skriver dette :-) Dette var sinnsykt! Komplett: Har dere noen gang opplevd lignende pågang? Lenke til kommentar
HattyBusk Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Da er det 2 stk. igjen men de er vel allerede revet bort når jeg skriver dette :-) Dette var sinnsykt! Dere kan oppleve det samme med en viss GPU blokk. Amen! Lenke til kommentar
Christer1 Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Okey. Komplett: Hvis jeg legger til en annen order med noen dvd plater? Kan dere sette de sammen da? Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Da er det 2 stk. igjen men de er vel allerede revet bort når jeg skriver dette :-) Dette var sinnsykt! Ahh.. Da fikk jeg og kameraten min ! Lenke til kommentar
Machine2003 Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 pokker......... fikk skrapet sammen 167kr jj får selge noen lysrør.. er kablene eller vesken i vannkjolingen uv reaktive?? noen som har et til overs?? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 sql og web serveren til komplett har jobbet flott dens siste timen he he Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Vel... sånn ca. 5 min før midnatt begynte folk å strømme til her og nå, en time senere er det fortsatt over 80 brukere her, dvs. at det har vært ca. 90 folk som har lest dette i en hel time! Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) Det står jo fremdeles "Ingen tilgjengelige i dag. 198 stk 2005-02-01 (Ikke på lager. Ubekreftet)" på siden til Komplett, den burde kanskje oppdateres...?(ja, jeg trykte refresh!) For de sa jo "TIlbudet gjelde bare så langt lageret holder" i mailen sin til F-r-e-d-r-i-k... EDIT: Ser de har gjort det nå! Hjertelig takk til F-r-e-d-r-i-k og Komplett! Endret 14. januar 2005 av Fiesta Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 GRATULERER ALLE MANN!! Gleder meg som en unge til å tweake å teste og 3dmarke Lenke til kommentar
Komplett.no Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Komplett:Har dere noen gang opplevd lignende pågang? For noen år tilbake ble en minnebrikke priset litt feil i UK.....det er nok det nærmeste. Historien endte forøvrig godt med artikkel på Inquier,intervju på BBC og mange glade kunder :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå