Rayline TWB Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Ja faen f-r-e-d-r-i-k må få et!!! er du her?? Taken care of - sendt ham en PM......:-) Lenke til kommentar
Komplett.no Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Betyr dette at alle som fikk ordrebekreftelse før du sa dette at de er sikret sitt eksemplar? Jepp Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 der ekje mer på lager.. kati komme nye?? Dette var nok et engangstilfelle vil jeg tippe, men snakk med Rayline, han har kanskje et til overs... Lenke til kommentar
Thel Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Woooho! Takk for svaret komplett.no, du er en engel;) Endelig blir det vannkjøling i huset Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 dette gikk fort ja... passer slangen under til settet? http://komplett.no/k/ki.asp?sku=303126&cks=SPK fikk bestillt 3 stk Den vil ikke passe, for stor diameter. Men du vil jo ikke trenge den? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Du kan visst ikke mye om buisniss? Man oppgir ALDRI egen innkjøpspris... mer enn deg! GÅr på Salg & Service... morsomt å vite.. Forresten: det heter B U S I N E S S ! hmmm... se i netikette delen. der står dette: Husk at en aldri skal rase ut i tråden med kritikk av skrivefeil eller grammatiske feil. Men ta det med ro... Jeg ble ikke fornærma. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 tomt hehe Jeg fikk rett de ble revet bort. Syklet hjem fra en lan party for å rekke dette Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Du kan visst ikke mye om buisniss? Man oppgir ALDRI egen innkjøpspris... mer enn deg! GÅr på Salg & Service... morsomt å vite.. Forresten: det heter B U S I N E S S ! hmmm... se i netikette delen. der står dette: Husk at en aldri skal rase ut i tråden med kritikk av skrivefeil eller grammatiske feil. Men ta det med ro... Jeg ble ikke fornærma. Hehe, så bra da! Mente jo ikke noe med det... /ljugemodus neida... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 dette gikk fort ja... passer slangen under til settet? http://komplett.no/k/ki.asp?sku=303126&cks=SPK fikk bestillt 3 stk Den vil ikke passe, for stor diameter. Men du vil jo ikke trenge den? TRENGER ikke lysene mine og vinduet mitt heller, men det ser mye finere ut med blå kabler som lyser.... Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Synd for flertallet som ikk trodde dette ble revet bort, noen av dem på forumet nå? de burdet være nå Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 dette gikk fort ja... passer slangen under til settet? http://komplett.no/k/ki.asp?sku=303126&cks=SPK fikk bestillt 3 stk Den vil ikke passe, for stor diameter. Men du vil jo ikke trenge den? TRENGER ikke lysene mine og vinduet mitt heller, men det ser mye finere ut med blå kabler som lyser.... Lyser jo de som følger med også. Lenke til kommentar
Gladideg Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) Bestilt. Endret 4. april 2008 av Gladideg Lenke til kommentar
Christer1 Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Går det ann å legge til noen dvd plater på orderen min ? Lenke til kommentar
underground Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Betyr dette at alle som fikk ordrebekreftelse før du sa dette at de er sikret sitt eksemplar? Jepp Hvor lang tid tok det før det var utsolgt?. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Synd for flertallet som ikk trodde dette ble revet bort, noen av dem på forumet nå? de burdet være nå Ja, hehe... de som skulle bestille et sett midt på dagen i dag?? De blir nok rimelig pissed! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Betyr dette at alle som fikk ordrebekreftelse før du sa dette at de er sikret sitt eksemplar? Jepp Hvor lang tid tok det før det var utsolgt?. Ca. 40 min! Lenke til kommentar
gsn Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 står at de ikke kommer før den 01.02 når jeg bestillte, får jeg det ikke levert før da ? da avbestiller jeg heller.. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Komplett.no kunne du sjekket PMen din? Og igjen komplett dette var supert bra gjort av dere. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) Det tror jeg ikke.....tror nok det var et forsøk (uttalelse) for å prøve å roe massene litt - altså strategi....:-) Dette var ment som et svar til "datating", men dere poster jo så jævelig fort her at svaret kommer helt utenfor meningen lol......... Endret 14. januar 2005 av Rayline TWB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå