Gå til innhold

Har du også lyst på Big Water settet til julepris?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan er dette settet å montere egentlig?

Og mister man garantien på komponentene du har i pcen eller lignende?

 

Edit: Og hva trenger man å ha for å koble settet opp? ser det er en 120mm vifte/radiator der og kabinettet mitt har bare plass til 80mm vifter så hvordan vil det gå?

har en Cheiftech kabinett som er 2 år gammalt nå dragon miditower eller noe.

CPU er en P4 2,53 Ghz.

Får vis alt passer så kansje jeg skulle hoppa på jeg å, bare for å få et vannkjølings set for å teste det?

Endret av ToxicMan
Lenke til kommentar
2 spørsmål: :hmm:

 

1. vet noen om TT Bigwater er vanskelig å montere

 

2. hvor stor sjanse er det for at dette blir noe av (vil ikke ha for høye forhåpninger)

jeg lager en guide i dette øyeblikk om mitt førstegangs innstallashon av vannkjøling ;) det var ikke så vanskelig ;)

 

men seriøst, jeg ville heller betalt full pris 8som jeg gjorde på mpx, enn å vente til februar! uansett er denne vannkjøling så god at psdata ikke skal tape, synes jeg! BETAL FULL PRIS!!! kanskje de har penger neste julekalender til å gi oss noe mer nyttig ;9

Lenke til kommentar

Stod det ikke max to pr. kunde i tilbudet 24/12 ? :roll:

 

Hvorfor skal de da ville selge 20stk. til med tap?

(regner ikke med at de tjente penger på det da de satte et max antall)

 

Tviler sterkt på at dere får dette til så redusert pris, da det var selveste godgrisen til PS.

 

Mvh/EvilD

Endret av EvilDick
Lenke til kommentar

Hmm, Kansje jeg også får vurdere å teste ut vannkjøling på pcen min da.

 

Men denne vankjølinga her vil passe til hvilket som heslt socket 478 hovedkort ikke sant?

og selv om kabinettet mitt ikke har vifte plass til 120mm vifter så vil er det vel en måte å få festa det på?

Lenke til kommentar

Jeg er med vist prisen blir den samme som 24. desember!

 

Var desverre hos bestemoren min hele døgnet den 24., og fikk derfor ikke mulighet til tilbudet, var så utrulig bitter dagen derpå!

 

Bra initiativ Fredrik;) Du gikk akkurat opp et par plasser på min ranking over "brae" folk på hwforumet!

Endret av H.kon
Lenke til kommentar

Ojoj, nå begynner det å bli liv her, alleredet 22 vannkjøingssett på lista (første post). Men for all del, jeg garanterer ingenting! Synes bare det var verdt å prøve.

 

Har nå lagt opp en taktikk etter litt tankeføring fra ManagHead. Jeg tenkte å sende en e-post til Datasupply, Netshop, MPX, PS Data, Mamoz og PrimaTrade.no da disse står oppført som forhandlere under HW.no sin prisguide.

 

I e-posten skriver jeg at vi er en gruppe fra HW.no forumet som ønsker å kjøpe 25 stk. Thermaltake Big Water Cooler. Vi ønsker en god pris og sikter Julekalender tilbudet på HW.no 24. Desember 2004.

 

Skriver at mailen er sendt til alle webshoppene.

 

Tankegangen er:

 

1. Webshoppene får øynene opp for at dette er en vare som selger til en god pris (fremtidlig ukens tilbud).

2. Når de ser at mailen er sendt til alle forhandlere av dette produktet er de kanskje enda mer interresert i å få handelen (lavere pris).

3. Et godt rykte på HW.no forumet er greit å ha med seg.

 

Fredrik

Lenke til kommentar

Ja jeg er med ! Er nok litt i tvil på at man kan hale denne dealen i land til julepris, men at vi sammen kan få et godt tilbudt på en så etterspurt vare, det burde jo la seg gjøre. Handlet noen komponenter gjennom psdata før, og bare fått bra service hittil ! Vi får bare krysse fingrene å drømme oss bort med tanken.

Går det så går det :yes:

 

Er fornøyd nok om vi får det til å bli greit rabatert i feks ukens tilbud el.

 

Stå på ! og godt nyttår....

Lenke til kommentar

Så da er det ikke noe problem med vifta? siden den ikke er festa i kabinettet men i radiatoren.

 

Hovedkortet mitt er et P4G8X Delux fra Asus et 478 Sockets hovedkort, så da er egentlig alt i boks? vil ikke møte på noen form for problemer med å feste ting da? får alt skal passe til det jeg har?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...