Gå til innhold

Har du også lyst på Big Water settet til julepris?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kommer ivertfall til å kjøpe inn en sånnen gpu blokk om de tar det inn i sortimentet. Håper bare det er nok slange til overs, ettersom slangelengdene da blir feildimensjonerte når man senere legger til en gpu kjøler ;)

Men all kreditt til komplett.no her :D

Tror det følger 60cm slanger med den.

Bundle with 37cm UV tube
Lenke til kommentar

Herre for en tragisk side. Skal prøve å registrere en ny kunde. Skriver inn mailadresse. Der kommer det opp: Er allerede registrert en kunde på den mailadr (det er det jo. fra mange år siden når jeg var umyndig). Er du sikker på at du vil oprette en ny konto? Vel.... "?????????????" går jo faen ikke an å svare ja på det spml så jeg kommer ikke videre.

Lenke til kommentar
Jeg kommer ivertfall til å kjøpe inn en sånnen gpu blokk om de tar det inn i sortimentet. Håper bare det er nok slange til overs, ettersom slangelengdene da blir feildimensjonerte når man senere legger til en gpu kjøler ;)

Men all kreditt til komplett.no her :D

Tror det følger 60cm slanger med den.

er ikke helt sikker på om jeg svarer på rett her, men det følger med 2*150cm slange til bigwater.. altså 3 meter tilsammen...

Lenke til kommentar
Vi må da ikke glemme å takke opphavsmannen til dette stuntet, nemlig F-r-e-d-r-i-k.

Får håpe og tro at han fikk ett av settene, hvis ikke har jeg som sagt ett til overs.........

Kan ikke du holde det av til han for sikkerhets skyld? Også vist han har fått kjøpt så selger du til en annen?

Takk fredrik=P

Lenke til kommentar
Jeg bestiller den gpu kjøleren om dere tar den inn. Tar sjansen på å si at dere kan sende mail til alle som har bestilt settet og kan forhøre dere om interessen.

Kanskje et superweekend-tilbud til halv pris på denne også?

Lenke til kommentar

Litt OT dette her, men jeg så noe merkelig:

komplett operer med en vekt på 0.48 Kg inkludert embalasje, men når man følger linken til TT's Bigwater sett ser det ut til å være en samlet vekt på: 1518g. pluss refill tank, 500cc coolant(=ca.0.5Kg,) pluss skruer koblinger etc.. Burde bli over 2Kg isåfall.. :dontgetit:

Ikke at det har noen relevans tror jeg men...

Slenger meg på og takker Komplett for å ha hørt oss og "gjemt unna" tilbudet til de som var spesifikt på let etter det..

Apropo, kanskje en "easterhunt" hadde vært en idé for webshoppene uannonserte godbiter rundt omkring, (utmerket måte å promotere nettstedet sitt).. til de som sitter hjemme i påska mener jeg.. og det blir vel ikke rent få med de snøforekomstene vi har her i år. :(

Lenke til kommentar
Vi må da ikke glemme å takke opphavsmannen til dette stuntet, nemlig F-r-e-d-r-i-k.

Får håpe og tro at han fikk ett av settene, hvis ikke har jeg som sagt ett til overs.........

Kan ikke du holde det av til han for sikkerhets skyld? Også vist han har fått kjøpt så selger du til en annen?

Takk fredrik=P

Jo, helt i orden - jeg holder det av til ham..... :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...