Gå til innhold

Har du også lyst på Big Water settet til julepris?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser Komplett er her nå, så da får jeg vel komme med en offisiel unnskyldning for at jeg trakk deres troverdighet i tvil da vannkjølingsettene IKKE sto på SuperWeekend-lista... :blush:

Har nå mottatt ordreberkreftelse xxxx2094 på mitt ene sett, trenger ikke fler , da jeg også har en ordre hos PS Data som jeg opprettholder! :D

Lenke til kommentar
160 stykker, ja det er 63.000 blanke penger det.........:-)

Men Komplett fikk litt ekstra i posen av meg ihvertfall. Bestilte litt i tillegg, så jeg røyk på 5.600 kroner totalt. Måtte ha nytt HK og ny PDA...:-)

La igjen litt ekstra penger jeg også. ca 2200 kroner. Razer diamondback, steelpad S&S ,mouse skates og og 2 hansker. :yes: i tillegg til de to setta med vannkjøling.

Lenke til kommentar

den gpu blokken haddet vært perfekt ja, så haddet komplett kunnet selge masse til fullpris også i samme pakken :thumbup:

Jeg føler meg i alle fall trygest om jeg får en gpu blokk fra samme produsent :yes:

Bestill nå machine kunn 395kr du får aldri en slik sjangse igjen (aldrig sett noe ligndendet i alle fall, godt under halv pris

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Kjøpte:

4 Bigwater sett

1 Msi neo2 platinium 54g

1 amd 64 3200+ winchester

1 stk webcam + asus wl-500

Komplett.no:

Kan dere gi opp ordrebekreftelses nr som får settet ? F.eks fra 2014- 2212 ? (siden det var 198 sett altså)

Takk for tilbudet, dette er reklame vi forbrukere liker og som får oss til og bli faste kunder!

Endret av Morpheus-
Lenke til kommentar

Jeg kommer ivertfall til å kjøpe inn en sånnen gpu blokk om de tar det inn i sortimentet. Håper bare det er nok slange til overs, ettersom slangelengdene da blir feildimensjonerte når man senere legger til en gpu kjøler ;)

Men all kreditt til komplett.no her :D

Lenke til kommentar
Jeg kommer ivertfall til å kjøpe inn en sånnen gpu blokk om de tar det inn i sortimentet. Håper bare det er nok slange til overs, ettersom slangelengdene da blir feildimensjonerte når man senere legger til en gpu kjøler ;)

Men all kreditt til komplett.no her :D

Tror det følger 60cm slanger med den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...