Gå til innhold

Har du også lyst på Big Water settet til julepris?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ref slutte 2039?? hva betyr dette?

Konkurranse om hvem som bestilte først... lavere nummer = bestilte før.

vet vi hvem som hadde lavest nummer så kan vi også regne oss ut til hvor sansynlig det er at vi faktisk er blandt de 200 som får settet. mitt ref nummer slutta på 2034, hvis ditt slutter på f.eks. 2356 så er sjansen lav for at du får et av de 200 (198?) setta...

Lenke til kommentar
kanksje vi burde opprette en tråd der folk oppgir slutten av ref nr og hvor mange sett de bestillte så kan vi regne ut om de får et av de 198 setta eller ikke?

Hehe... komplett.no slang ut en post for 4 min siden og sa at det enda var ca. 40 sett igjen... ;) Ta det med ro du!

Lenke til kommentar

ehh det MÅ være innkjøps pris-så de pengene har de nokk selv betalt, er nokk bigwater firmaet som gnir se i hendene nå

Hmm lurer på om jeg skall bestill et par til-å selge til dem som ikke er her nå men som var på den orginale listen :hmm: men på en annen side er det umlig å finne ut det?? er det ikke

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Jeg må være den personen her som hadde mest flaks idag... leste innlegget med en gang det vart laggt opp, og har ikke lest det etter det... kom innpå nett nå kjokken 12 for å skjekke om det skjedde noe her, og fikk akkuratt komt meg innpå komplett sine sider før salget var i gang... superflaks altså :D Takk for denne Komplett :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...