Gå til innhold

Har du også lyst på Big Water settet til julepris?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
du kunne gjort det en halvtime før da  :p

Nope, desv. Må gjøre det etter kl. 24 så det er derfor jeg sitter oppe :-)

komplett.no, dere er vår helter. Sitter oppe til langt på natta så vi kan få vannkjølings-juleaften :thumbup:

Takk for den utmerkede interessen dere har vist for forumet. :)

Lenke til kommentar
JJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa

Ref nr. slutta på : 2075

hva dere da?

Ref slutta på 2076

Lenke til kommentar
115 bruker(e) leser dette emnet (22 gjester og 6 anonyme brukere)

87 medlemmer: simalarion, Grell2k, magio, erikoi, FleshEater, snoopg, Analyzer, ~inso, jevel, datating, un0kai, Tantor_, Josten, azone, lqpl, MorePower, espboot, Amriden, vegins, lykkeliten, Leben, Rayline TWB, tomviktor, ToxicMan, Hobbes, BUGS_Y, Sylteagurk, albe, flybikesbmx, X_plode, Christer1, Nimblex, titus, Musty, Marius_EV, vegjoh, w0lla, Morpheus-, bidz, Explorer, BlondGod, XU, Pennywise, Weezel, BremnesX, frankpettersen, ghost7, 555, rakanishu, RBW, Thorvald, espenl, dill&dall, magnetxx, shabador, olav74, Nemezis, SteffyBoy, jag, Fiesta, Royal, Coney, Micke, CorVette, Psh, LenniZ, Bøb, 2laggy2follow, Lord_Linus, ViPaZz, Majorp, Krestjan, iceraven, CB_, Geekless, Simen1, XtraPlay, [AvaLoN], julle, john_h, underground, Kong Basse, Hanza, Joey1313, Lone*Desert-Fish, gp500, Cantus

Har ALDRI før sett så mange inne på samme tråd...

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
nå er vel spørsmålet hva jeg skal gjøre med de 2 jeg får fra psdata :hmm:

Slette ordre eller selge til noen på qxl kansje... Kipt å brenne inne meg 4 sett iallefall :)

ja samme prob her... tilsammen 6 i bestilling...

2 psdata og 4 komplett...

Lenke til kommentar
1 bestilt.

Klarte å modere meg. Hvorfor kjøpe noe man ikke har bruk for bare fordi det er billig?

Har ingen planer om å starte databutikk anyway.

Vel, siden dette settet ikke er så "stort", så kan det være kjekt med to.

1 kit holder fint til kjøling av kun CPU.

Men skal en kjøle cpu, gpu, northbridge og sånt, så må en ha 2 kit.

Personlig skal jeg bruke 1 kit på kun cpu, og 1 kit på gpu og northbridge. Og så sette viftene på halv hastighet = lydløst.

Skal handle meg en passivt kjølt strømforsyning også, så da skal det endelig bli stillt her i gården!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...