Rayline TWB Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Det er 200 stykker der. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Bare for å være sikker, er det Thermaltake sitt Big Water sett som legges ut for salg? Hørte at waterchill settet skulle legges ut for salg til denne prisen. Men virker som det er TT sitt. Er det det? Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Bare for å være sikker, er det Thermaltake sitt Big Water sett som legges ut for salg? Hørte at waterchill settet skulle legges ut for salg til denne prisen. Men virker som det er TT sitt. Er det det? Begge deler, les mailen fra komplett tidligere i tråden. Waterchill vil bli solgt til ca. 650 Lenke til kommentar
magio Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Bare for å være sikker, er det Thermaltake sitt Big Water sett som legges ut for salg? Hørte at waterchill settet skulle legges ut for salg til denne prisen. Men virker som det er TT sitt. Er det det? Komplett ønsker også å gi oss et tilbud på WaterChill CPU Cooling kit Entry Kit for de som ønsker et sett å bygge videre på. Det vil koste 649,- inkl. mva. under samme tidsrom. Tilbudet her gjelder også bare så langt lageret holder. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Bare for å være sikker, er det Thermaltake sitt Big Water sett som legges ut for salg? Hørte at waterchill settet skulle legges ut for salg til denne prisen. Men virker som det er TT sitt. Er det det? Begge deler, les mailen fra komplett tidligere i tråden. Waterchill vil bli solgt til ca. 650 Men hvilket er best av disse da? Leste anmeldelsene på komplett at waterchill settet ikke var noe særlig bra. Men skulle jo tro det er bedre, waterchill er jo et bra merke! Noen som vet hvilket som er best? Lenke til kommentar
Nimblex Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) Vil dette vannkjølingssettet og klare å kjøle en AMD s939 3500+, winchester prosessor og et 6600gt kort uten problemer? Finner ikke vannkjølingssettet på komplett sine sider, er det fjernet? Hvor mye støyer(DB) dette? Hvilken vannblokk burde jeg kjøpe til et 6600gt kort? Vil dette systemet gå inn i et slikt kabinett?: Lian Li PC6070B Endret 14. januar 2005 av Nimblex Lenke til kommentar
Morpheus- Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Bare for å være sikker, er det Thermaltake sitt Big Water sett som legges ut for salg? Hørte at waterchill settet skulle legges ut for salg til denne prisen. Men virker som det er TT sitt. Er det det? Begge deler, les mailen fra komplett tidligere i tråden. Waterchill vil bli solgt til ca. 650 Men hvilket er best av disse da? Leste anmeldelsene på komplett at waterchill settet ikke var noe særlig bra. Men skulle jo tro det er bedre, waterchill er jo et bra merke! Noen som vet hvilket som er best? Radiatoren på Waterchill er Black Ice Pro og denne tror jeg er litt bedre enn Bigwater sin. CPU blokken er jeg litt usikker på men jeg tror Waterchill er en smule bedre der også faktisk. Pumpen er på Bigwater 120liter i timen (Rundt der jaffal) og på Waterchill 700 liter i timen. Waterchill bruker 220(230) volt og må ha ledning inn fra utsiden av kabinettet. Veit ikke om dette hjalp deg.. men det ga kanskje noen svar.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Finner ikke vannkjølingssettet på komplett sine sider, er det fjernet? http://komplett.no/k/ki.asp?sku=306381&cks=PRL <---her er det Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Veit ikke om dette hjalp deg.. men det ga kanskje noen svar.. Visst hjalp det, takk for hjelp! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Jeg stod på den først listen, starter å om jeg ikke får et 200 er ganske mange vannkjølingssett. Jeg ville tippe man ikek har det alt for travelt med å bestille. AtW Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Jeg stod på den først listen, starter å om jeg ikke får et 200 er ganske mange vannkjølingssett. Jeg ville tippe man ikek har det alt for travelt med å bestille. AtW Det står kun 198 i bestilling nå... Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Det står kun 198 i bestilling nå... Sikkert noen griske ansatte. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Det står kun 198 i bestilling nå... Sikkert noen griske ansatte. Kan du være sikker på at det er! Hadde utnyttet meg av det jeg også hvis jeg hadde jobbet der. Lenke til kommentar
Morpheus- Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Tja, vis du bestiller et nå så står det vel 197... Blir vel minus det du bestiller. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Jeg sjekket nå: 198 stk 2005-02-01 (Ikke på lager. Ubekreftet) Sikkert 2 stykker som har ikke har fått med seg denne tråden og har bestilt det til orginal pris på 795 kr. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) Er det dette waterchill settet som blir satt på tilbud sammen med bigwater?? http://komplett.no/k/ki.asp?sku=123969&cks=PRL Forøvrig synes jeg lenge dette har sett ut som en artig løsning http://komplett.no/k/ki.asp?sku=303850&cks=PRL Med alt stående eksternt i et slikt tårn får man sikkert god avstråling av varmen. Krever heller ingen plass i pc'en. Når man først må ha noen ting eksternt for å oppnå maks effekt. Ønsket løsning: Det man nesten skulle laget var en slags ferdig ekstern viftkjølt boks løsning, på størrelse med en liten firkantet UPS. Denne satt man ved siden av PC, og den hadde alt integrert(reservoar, pumpe, radiator, styringsknapper for viftehastighet, pumpehastighet, vannstand, display med status og temp på vann inn/ut etc) og stor saktegående vifte på toppen. Så trengte man kun koble slanger og blokker i pc'en. Videre kunne dette hatt stopp-av/på-hurtigkoblinger omtrent på som en hageslange utenfor pc'en så man kunne transportere de hver for seg. Dette kunne man da brukt med alle kabinetter uten masse jobb. Hadde vært perfekt synes jeg. En pen liten boks som ordnet alt det funksjonelle. Endret 14. januar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
Morpheus- Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Er det dette waterchill settet som blir satt på tilbud sammen med bigwater?? http://komplett.no/k/ki.asp?sku=123969&cks=PRL Forøvrig synes jeg lenge dette har sett ut som en artig løsning http://komplett.no/k/ki.asp?sku=303850&cks=PRL Med alt stående eksternt i et slikt tårn får man sikkert god avstråling av varmen. Krever heller ingen plass i pc'en. Når man først må ha noen ting eksternt for å oppnå maks effekt. Ønsket løsning: Det man nesten skulle laget var en slags ferdig ekstern viftkjølt boks løsning, på størrelse med en liten firkantet UPS. Denne satt man ved siden av PC, og den hadde alt integrert(reservoar, pumpe, radiator, styringsknapper for viftehastighet, pumpehastighet, vannstand, display med status og temp på vann inn/ut etc) og stor saktegående vifte på toppen. Så trengte man kun koble slanger og blokker i pc'en. Videre kunne dette hatt stopp-av/på-hurtigkoblinger omtrent på som en hageslange utenfor pc'en så man kunne transportere de hver for seg. Dette kunne man da brukt med alle kabinetter uten masse jobb. Hadde vært perfekt synes jeg. En pen liten boks som ordnet alt det funksjonelle. Sånn som Denne? Lenke til kommentar
Weezel Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Jeg tar opp spm fra tidligere i denne tråden; noen som vet om disse GPU blokkene vil passe slangene? -Nicolai Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) Jeg tar opp spm fra tidligere i denne tråden; noen som vet om disse GPU blokkene vil passe slangene? -Nicolai Nei. Disse spm skal vel egentlig postes her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=349118&st=640 Endret 14. januar 2005 av Marius_EV Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Noen som har linker til tester på waterchill systemet, eventuelt noen forumtråder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå