Gå til innhold

Har du også lyst på Big Water settet til julepris?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare for å være sikker, er det Thermaltake sitt Big Water sett som legges ut for salg? Hørte at waterchill settet skulle legges ut for salg til denne prisen. Men virker som det er TT sitt. Er det det?

Begge deler, les mailen fra komplett tidligere i tråden. Waterchill vil bli solgt til ca. 650

Lenke til kommentar
Bare for å være sikker, er det Thermaltake sitt Big Water sett som legges ut for salg? Hørte at waterchill settet skulle legges ut for salg til denne prisen. Men virker som det er TT sitt. Er det det?

Komplett ønsker også å gi oss et tilbud på WaterChill CPU Cooling kit Entry Kit for de som ønsker et sett å bygge videre på. Det vil koste 649,- inkl. mva. under samme tidsrom. Tilbudet her gjelder også bare så langt lageret holder.
Lenke til kommentar

Begge deler, les mailen fra komplett tidligere i tråden. Waterchill vil bli solgt til ca. 650

Men hvilket er best av disse da? Leste anmeldelsene på komplett at waterchill settet ikke var noe særlig bra. Men skulle jo tro det er bedre, waterchill er jo et bra merke! Noen som vet hvilket som er best?

Lenke til kommentar

Vil dette vannkjølingssettet og klare å kjøle en AMD s939 3500+, winchester prosessor og et 6600gt kort uten problemer?

Finner ikke vannkjølingssettet på komplett sine sider, er det fjernet?

Hvor mye støyer(DB) dette?

Hvilken vannblokk burde jeg kjøpe til et 6600gt kort?

Vil dette systemet gå inn i et slikt kabinett?:

Lian Li PC6070B

Endret av Nimblex
Lenke til kommentar

Men hvilket er best av disse da? Leste anmeldelsene på komplett at waterchill settet ikke var noe særlig bra. Men skulle jo tro det er bedre, waterchill er jo et bra merke! Noen som vet hvilket som er best?

Radiatoren på Waterchill er Black Ice Pro og denne tror jeg er litt bedre enn Bigwater sin.

CPU blokken er jeg litt usikker på men jeg tror Waterchill er en smule bedre der også faktisk.

Pumpen er på Bigwater 120liter i timen (Rundt der jaffal) og på Waterchill 700 liter i timen. Waterchill bruker 220(230) volt og må ha ledning inn fra utsiden av kabinettet.

Veit ikke om dette hjalp deg.. men det ga kanskje noen svar..

Lenke til kommentar

Er det dette waterchill settet som blir satt på tilbud sammen med bigwater?? http://komplett.no/k/ki.asp?sku=123969&cks=PRL

Forøvrig synes jeg lenge dette har sett ut som en artig løsning http://komplett.no/k/ki.asp?sku=303850&cks=PRL

Med alt stående eksternt i et slikt tårn får man sikkert god avstråling av varmen. Krever heller ingen plass i pc'en. Når man først må ha noen ting eksternt for å oppnå maks effekt.

Ønsket løsning:

Det man nesten skulle laget var en slags ferdig ekstern viftkjølt boks løsning, på størrelse med en liten firkantet UPS. Denne satt man ved siden av PC, og den hadde alt integrert(reservoar, pumpe, radiator, styringsknapper for viftehastighet, pumpehastighet, vannstand, display med status og temp på vann inn/ut etc) og stor saktegående vifte på toppen. Så trengte man kun koble slanger og blokker i pc'en.

Videre kunne dette hatt stopp-av/på-hurtigkoblinger omtrent på som en hageslange utenfor pc'en så man kunne transportere de hver for seg.

Dette kunne man da brukt med alle kabinetter uten masse jobb. Hadde vært perfekt synes jeg. En pen liten boks som ordnet alt det funksjonelle.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Er det dette waterchill settet som blir satt på tilbud sammen med bigwater?? http://komplett.no/k/ki.asp?sku=123969&cks=PRL

Forøvrig synes jeg lenge dette har sett ut som en artig løsning http://komplett.no/k/ki.asp?sku=303850&cks=PRL

Med alt stående eksternt i et slikt tårn får man sikkert god avstråling av varmen. Krever heller ingen plass i pc'en. Når man først må ha noen ting eksternt for å oppnå maks effekt.

Ønsket løsning:

Det man nesten skulle laget var en slags ferdig ekstern viftkjølt boks løsning, på størrelse med en liten firkantet UPS. Denne satt man ved siden av PC, og den hadde alt integrert(reservoar, pumpe, radiator, styringsknapper for viftehastighet, pumpehastighet, vannstand, display med status og temp på vann inn/ut etc) og stor saktegående vifte på toppen. Så trengte man kun koble slanger og blokker i pc'en.

Videre kunne dette hatt stopp-av/på-hurtigkoblinger omtrent på som en hageslange utenfor pc'en så man kunne transportere de hver for seg.

Dette kunne man da brukt med alle kabinetter uten masse jobb. Hadde vært perfekt synes jeg. En pen liten boks som ordnet alt det funksjonelle.

Sånn som Denne?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...