mr_menace Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Da det bare er 200 sett tilgjengelig vil jeg be folk om å ikke avbestille fra PSdata eller kjøpe flere sett enn de trenger Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Da det bare er 200 sett tilgjengelig vil jeg be folk om å ikke avbestille fra PSdata eller kjøpe flere sett enn de trenger Agree Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) Hmm må vel nesten bestille 2 ja. På mitt pc kabinett blir jeg nødt til å montere radiatoren eksternt slik som viste på TT siden(blir for nære CPU internt...) Men er det meste hensiktsmessig å ha den eksternt? Skal den da suge(ikke blåse som hvis internt) luft vekk fra radiator og ut av kabinettet også? Vil den bråke mye mer utenfor kabinettet? En annen ting er jo at settet kun er for CPU kjøling, men er det kraftig nok til også enten GPU eller NB og HDD. Altså CPU-GPU eller CPU-NB-HDD? Er det noe man burde kjøpe i tillegg til settet? Endret 13. januar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
Thel Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 En annen ting er jo at settet kun er for CPU kjøling, men er det kraftig nok til også enten GPU eller NB og HDD. Altså CPU-GPU eller CPU-NB-HDD? Jeg trur ikke settet er kraftig nåkk forr CPU og GPU, pumpa og radiatoren er ikke bra nåkk, vertfall det jeg trur! Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Jeg lurer litt på å bestille et sett nr. 2, for å kjøre to radiatorer i serie, og kjøle gpu og nb i tillegg til cpu. Selger komplett GPU/NB-blokk som passer slangene/niplene på settet ? Lenke til kommentar
TempO Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Nå syns jeg vi bør få en avklaring på om dette settet er godt nok til å kjøle både cpu og gpu.... folk blir jo aldri enige..... Noen sier at det går, mens andre sier at den ikke er kraftig nok.... Er det noen som virkelig har testa om det gir god nok kjøling på CPU og GPU på et kraftig system? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 noen som vet om en gpu-kjøler som helst passer til settet?? til radeon 9500 pro... *begynner å haste med å vite det* Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Har lest om flere på forumet som har kjølt både CPU og GPU, og det har gått meget fint med alle! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Jeg skal bruke vannkjølinga på serveren nede jeg... Klokke skikkelig!! Men skal man ha goop mellom cpu'en og den blokka?? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Nå syns jeg vi bør få en avklaring på om dette settet er godt nok til å kjøle både cpu og gpu.... folk blir jo aldri enige.....Noen sier at det går, mens andre sier at den ikke er kraftig nok.... Er det noen som virkelig har testa om det gir god nok kjøling på CPU og GPU på et kraftig system? Rart det ikke står hvor mange watt systemet drar vekk i radatoren på nettsiden (ihvertfall sånn ca). Det hadde jo ganske kvikt gitt oss svaret på det. AtW Lenke til kommentar
Valent Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Det finnes tester av dette, og tallene er gode, men jeg husker ikke linkene i farta. Lenke til kommentar
mr_menace Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) Jeg skal bruke vannkjølinga på serveren nede jeg... Klokke skikkelig!!Men skal man ha goop mellom cpu'en og den blokka?? følger det goop med? og er det nok til en ekstra GPU blokk?? Endret 14. januar 2005 av mr_menace Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) Det blir henvist til hvertfall 1 test i "Den store TT Bigwater tråden" i Overklokkings kategorien. Bra test, bortsett fra at man må lese nesten hver linje 2 ganger fordi fyren har den absolutt verste engelsk og gramatikk praksisen jeg har sett på en artikkel. Var virkelig tungt å lese den. Men ellers bra artikkel. Og les også tråden jeg henviste til, den er på 30-32 sider her.. skal henvise dere dit.. Alle bør lese denne: http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=3359537 EDIT: Selv om man blir firkanta i øya og lei av alle OT greiene på 30+ sider. Endret 14. januar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Hmm finner ikke bigwater settet på komplett jeg, noen som kan hjelpe meg med en link ?+ Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Ja folkens nå er det ikke mer enn litt over 7 timer til det braker løs... Kan jeg bestille flere sett? Lenke til kommentar
Morpheus- Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Bigwater settet er fjernet fra komplett.no det er vel 1 av 2 grunner: 1. De sparer settene til superweekend 2. De kan ikke skaffe settet alikevel Hmm, blir spent jeg nå om hvorfor dem har tatt det bort fra websiden. Jeg tipper det er så ingen lager handleliste med 100 stk i sånn at alt går rett ut. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Hmm finner ikke bigwater settet på komplett jeg, noen som kan hjelpe meg med en link ?+ Er vel fjernet ifra komplett pga at de skal selge de som weekendtilbud? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Skulle vært maks en pr bestilling (ip adresse) Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Da det bare er 200 sett tilgjengelig vil jeg be folk om å ikke avbestille fra PSdata eller kjøpe flere sett enn de trenger Er vel noen som kommer til å avbestille ifra PSdata pga pris/tilgjengelighet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå