Gå til innhold

Har du også lyst på Big Water settet til julepris?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm må vel nesten bestille 2 ja. På mitt pc kabinett blir jeg nødt til å montere radiatoren eksternt slik som viste på TT siden(blir for nære CPU internt...)

Men er det meste hensiktsmessig å ha den eksternt? Skal den da suge(ikke blåse som hvis internt) luft vekk fra radiator og ut av kabinettet også? Vil den bråke mye mer utenfor kabinettet?

En annen ting er jo at settet kun er for CPU kjøling, men er det kraftig nok til også enten GPU eller NB og HDD. Altså CPU-GPU eller CPU-NB-HDD?

Er det noe man burde kjøpe i tillegg til settet?

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
En annen ting er jo at settet kun er for CPU kjøling, men er det kraftig nok til også enten GPU eller NB og HDD. Altså CPU-GPU eller CPU-NB-HDD?

Jeg trur ikke settet er kraftig nåkk forr CPU og GPU, pumpa og radiatoren er ikke bra nåkk, vertfall det jeg trur!

Lenke til kommentar

Nå syns jeg vi bør få en avklaring på om dette settet er godt nok til å kjøle både cpu og gpu.... folk blir jo aldri enige.....

Noen sier at det går, mens andre sier at den ikke er kraftig nok....

Er det noen som virkelig har testa om det gir god nok kjøling på CPU og GPU på et kraftig system?

Lenke til kommentar
Nå syns jeg vi bør få en avklaring på om dette settet er godt nok til å kjøle både cpu og gpu.... folk blir jo aldri enige.....

Noen sier at det går, mens andre sier at den ikke er kraftig nok....

Er det noen som virkelig har testa om det gir god nok kjøling på CPU og GPU på et kraftig system?

Rart det ikke står hvor mange watt systemet drar vekk i radatoren på nettsiden (ihvertfall sånn ca). Det hadde jo ganske kvikt gitt oss svaret på det.

AtW

Lenke til kommentar

Det blir henvist til hvertfall 1 test i "Den store TT Bigwater tråden" i Overklokkings kategorien.

Bra test, bortsett fra at man må lese nesten hver linje 2 ganger fordi fyren har den absolutt verste engelsk og gramatikk praksisen jeg har sett på en artikkel. Var virkelig tungt å lese den.

Men ellers bra artikkel. Og les også tråden jeg henviste til, den er på 30-32 sider her.. skal henvise dere dit..

Alle bør lese denne:

http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=3359537

EDIT:

Selv om man blir firkanta i øya og lei av alle OT greiene på 30+ sider.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Bigwater settet er fjernet fra komplett.no det er vel 1 av 2 grunner:

1. De sparer settene til superweekend

2. De kan ikke skaffe settet alikevel

Hmm, blir spent jeg nå om hvorfor dem har tatt det bort fra websiden.

Jeg tipper det er så ingen lager handleliste med 100 stk i sånn at alt går rett ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...