Inja Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Hadde vært greit at de som står på lista hadde garantert fått en sett. Istedenfor å sitte fredag/lørdag natt å trykke refresh knappen sammen med flere hundre folk som også ønsker å kjøpe settet. Tror ikke alle på lista vil få et sett etter at det er så mange som ønsker settet. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) Så lenger sidene er der, så kan logge innpå internett 00:30 , og legge av et sett til deg selv. Ingen grunn til bekymring(eller stress for den saks skyld). Endret 12. januar 2005 av Ozelot Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Posten har 13500 visninger, så det er jo en liten sjangse for at de blir blåst bort Visninger teller ikke unike lesere og tar jeg ikke feil så har vel de fleste her fulgt med tråden stadig vekk de siste dagene og hadd en drøss visninger hver. Ret reelle tallet på unike lesere er nok langt lavere. Og av dem igjen så er det bare en brøkdel som faktisk har tenkt å kjøpe det. Tviler fortsatt på at de 200 eksemplarene blir revet bort så veldig fort. Kanskje alle går i løpet av helga... tiden vi vise. Lenke til kommentar
Thel Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 jaja, håper simen1 har rett, men jeg skal uansett være på den sikre siden til helgen;) Vil ikke gå glipp av settet nåkk en gang, forje gang så jeg den kl 03.00 25. desember:P Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 7. Må CPU vannblokka skrus fast i kjølerhull i HK eller holder det med klips festet? Jeg har hull, men vet at noen luftribber som skal monteres i hull krever en spesiell bakplate på mitt kort. Klipsfeste bare til socket A, alle andre system må skru... man kan vel bruke de 4 hullene rundt selv om det er socket A? Nei, det tror jeg faktisk ikke, fordi alle de orginale festeanordningene "står samme vei", som er 90 grader "feil" i forhold til festehullene til socket A... Men man kan selvfølgelig lage noe selv som passer! har ikke lyst til å borre hull i hovedkortet... åssen slanger er det med på settet, jeg må ha lengre slanger enn det som er på settet, og vet ikke hva jeg skal kjøpe... Nei, å borre hull i hovedkortet er IKKE smart, det jeg mente var at det hadde sikkert gått ann å lage et feste til festehullene på socket A kort, hvis det var ønskelig... Slangedimensjonen er 5/16" som er 8mm(innvendig???), noe som vistnok er mindre en vanlig, så det er ikke sikkert andre blokker passer uten bytte av nipler... du mener på plata hovedkortet er festet på? det er hull der, var det orginalt... Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Prosjekt Billig vannkjøling er og blir en stor suksess. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Noen steder står det at bigwater støtter k8, men kan noen en gang for alle få det inn i huet mitt om den støtter 754 eller ikke!, blir veldig glad da, om ikke må jeg nem lig bestille en cpu blokk også Lenke til kommentar
[AvaLoN] Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Planlegger å kjøpe meg to sett og bruke det ene til skjermkortet, men jeg er litt usikker på montering og slikt. Er det noen her som har erfaring med vannkjøling på skjermkort, og som kunne fortalt meg om vannblokken kommer til å passe? Skjermkortet er et Gainward GF6800 GT Golden Sample (mongokjølinga ja, bråker som fy!). Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Det er den jeg også har, men det holder med et da, fungerer ca like godt som med gode vifter da-2 stk til et kabinett blir jo bare rot Men når jeg prøvdet å boote opp mitt 6800 gt gs uten viftene (med andre vifter blåsendet på det) ville det ikke boote, det må jo fiksers først, forøvrig prøver jeg å finne en gpu blokk som passer best til dette kortet selv Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Denne topicen handler ikke om selve VANNKJØLINGEN men om DET ER MULIG Å FIKSE ET TILBUD PÅ VANNKJØLINGEN. Det er et eget forum for overklokking, og der finner dere en egen kategori for vannkjøling. I denne kategorien finner man faktisk en egen sticky topic kun angående Thermaltake Bigwater. Hold dere til tema! Og jeg må melde meg på Simen1 her, tviler sterkt på at alt blir blåst bort med en gang. Men tror jeg skal være tidlig ute selv, bare for å være 110% sikker på at jeg får et eksemplar Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) Ro deg ned-tema er forlengs ferdig-ergo tråden er ferdig om vi holder oss till topic-dessuten så er det så nært at du burdet klare å godta det, klage er moro Endret 12. januar 2005 av simalarion Lenke til kommentar
underground Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) Noen steder står det at bigwater støtter k8, men kan noen en gang for alle få det inn i huet mitt om den støtter 754 eller ikke!, blir veldig glad da, om ikke må jeg nem lig bestille en cpu blokk også Spurte om det samme som du lurer på i en annen tråd tidligere i kveld. og fikk svar om at det funka fint med dette settet på Socket 754 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=360008&hl= Endret 12. januar 2005 av underground Lenke til kommentar
Blod Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Noen steder står det at bigwater støtter k8, men kan noen en gang for alle få det inn i huet mitt om den støtter 754 eller ikke!, blir veldig glad da, om ikke må jeg nem lig bestille en cpu blokk også k8 er socket 754/939 Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Er det noen begrensning på antall sett én person kan bestille ? Evt. referanse til kilde ? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 k8 er socket 754/939 .. og Socket 940. Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 7. Må CPU vannblokka skrus fast i kjølerhull i HK eller holder det med klips festet? Jeg har hull, men vet at noen luftribber som skal monteres i hull krever en spesiell bakplate på mitt kort. Klipsfeste bare til socket A, alle andre system må skru... man kan vel bruke de 4 hullene rundt selv om det er socket A? Nei, det tror jeg faktisk ikke, fordi alle de orginale festeanordningene "står samme vei", som er 90 grader "feil" i forhold til festehullene til socket A... Men man kan selvfølgelig lage noe selv som passer! har ikke lyst til å borre hull i hovedkortet... åssen slanger er det med på settet, jeg må ha lengre slanger enn det som er på settet, og vet ikke hva jeg skal kjøpe... Nei, å borre hull i hovedkortet er IKKE smart, det jeg mente var at det hadde sikkert gått ann å lage et feste til festehullene på socket A kort, hvis det var ønskelig... Slangedimensjonen er 5/16" som er 8mm(innvendig???), noe som vistnok er mindre en vanlig, så det er ikke sikkert andre blokker passer uten bytte av nipler... du mener på plata hovedkortet er festet på? det er hull der, var det orginalt... Nei, jeg mente at hvis man, som du antydet, av en eller annen grunn IKKE ønsker å benytte socket A-klipset, sikkert kan lage et feste som benytter de fire festehullene(hvis man har slike).... Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Hehe, jeg er pessimistisk, og tror at disse vannkjølingsettene blir revet bort ganske fort. dessverre har jeg ikke mulighet å sitte fremfor PC'n kl 00.00 i morgen Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Er det noen begrensning på antall sett én person kan bestille ? Evt. referanse til kilde ? 2 stk.. men vet ikke om det gjelder hos komplett, gjør det hvertfall det andre stedet. Lenke til kommentar
corcky Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Hehe, jeg er pessimistisk, og tror at disse vannkjølingsettene blir revet bort ganske fort. dessverre har jeg ikke mulighet å sitte fremfor PC'n kl 00.00 i morgen Få noen du kjenner til å bestille for deg da. Jeg skal på fest i morgen, så det blir til at min bror bestiller tilmeg og han. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Hehe, jeg er pessimistisk, og tror at disse vannkjølingsettene blir revet bort ganske fort. dessverre har jeg ikke mulighet å sitte fremfor PC'n kl 00.00 i morgen Få noen du kjenner til å bestille for deg da. Jeg skal på fest i morgen, så det blir til at min bror bestiller tilmeg og han. Jeg tror nesten jeg har fått til det jeg også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå