simalarion Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 skrev mail til komplett for å prøve å holdet av et sett fikk dette som svar: -------------------------------------------------------- Heisann, Jeg kikket over posten på HW og det gjaldt psdata. Gå inn på www.psdata.no, så er det de som hadde dette tilbudet:) -- Per Øyvind G Salgsavd. Komplett.no ---------------------------------------------------------- ehh ok Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 hva ? er det bare de som har fått det tilbudet ? og uansett, så er det typisk min flaks å være nr 201 som bestiller osv.. *tenke pessimistisk* Lenke til kommentar
mr_menace Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) 395!!!!! :omg: Wooohooo. Dritrå pris. vet noen om en det følger med vannblokk til GPU i waterchill settet? i tilfelle ikke, vet noen om en relativt billig GPU blokk til både Geforce 4 ti 4200 og 6800 GT??? Endret 12. januar 2005 av mr_menace Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 http://komplett.no/k/ki.asp?sku=303851&cks=SER Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 skrev mail til komplett for å prøve å holdet av et sett fikk dette som svar:-------------------------------------------------------- Heisann, Jeg kikket over posten på HW og det gjaldt psdata. Gå inn på www.psdata.no, så er det de som hadde dette tilbudet:) -- Per Øyvind G Salgsavd. Komplett.no ---------------------------------------------------------- ehh ok Hvis du leser denne, ser du at Komplett ikke kommer med dette tilbudet før på natt til lørdag, og det går selvfølgelig IKKE ann å holde av før... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 7. Må CPU vannblokka skrus fast i kjølerhull i HK eller holder det med klips festet? Jeg har hull, men vet at noen luftribber som skal monteres i hull krever en spesiell bakplate på mitt kort. Klipsfeste bare til socket A, alle andre system må skru... man kan vel bruke de 4 hullene rundt selv om det er socket A? Nei, det tror jeg faktisk ikke, fordi alle de orginale festeanordningene "står samme vei", som er 90 grader "feil" i forhold til festehullene til socket A... Men man kan selvfølgelig lage noe selv som passer! har ikke lyst til å borre hull i hovedkortet... åssen slanger er det med på settet, jeg må ha lengre slanger enn det som er på settet, og vet ikke hva jeg skal kjøpe... Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 http://komplett.no/k/ki.asp?sku=303851&cks=SER Vil slangene til Big Water settet passe på disse blokkene? Siden det er to blokker i denne pakken, til bare 295kr, er jeg veldig interessert i denne. Jeg har sett noen som brukte den ene blokken på skjermkortet, og moddet festet til den andre slik at han brukte den på hovedkortet. Det ville jo vært helt supert, hvis slangene passer da...? Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 7. Må CPU vannblokka skrus fast i kjølerhull i HK eller holder det med klips festet? Jeg har hull, men vet at noen luftribber som skal monteres i hull krever en spesiell bakplate på mitt kort. Klipsfeste bare til socket A, alle andre system må skru... man kan vel bruke de 4 hullene rundt selv om det er socket A? Nei, det tror jeg faktisk ikke, fordi alle de orginale festeanordningene "står samme vei", som er 90 grader "feil" i forhold til festehullene til socket A... Men man kan selvfølgelig lage noe selv som passer! har ikke lyst til å borre hull i hovedkortet... åssen slanger er det med på settet, jeg må ha lengre slanger enn det som er på settet, og vet ikke hva jeg skal kjøpe... Nei, å borre hull i hovedkortet er IKKE smart, det jeg mente var at det hadde sikkert gått ann å lage et feste til festehullene på socket A kort, hvis det var ønskelig... Slangedimensjonen er 5/16" som er 8mm(innvendig???), noe som vistnok er mindre en vanlig, så det er ikke sikkert andre blokker passer uten bytte av nipler... Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) *offtopic* Endret 12. januar 2005 av F-r-e-d-r-i-k Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Det er lov å prøve seg Fiesta, seff regnet jeg med avslag, men jeg regne også med at de viste om tilbudet. Lenke til kommentar
mr_menace Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 vil ha et jeg å Gratuler du har fortsatt en sjangs Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Noen som vet hvor jeg kan plassere radiator i et A.C Ryan acrylic case ? (Prikk lik sunbeam plexi) Tenkte først på å bore hull i toppen. ved siden av psu, men jeg vet ikke helt.. Lenke til kommentar
Valent Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) Hvis dere vil vite mer om vannkjøling eller er fasinert av det, har Hw.no's nettverk en spesiell side som kalles for ok.no, for dere begynner virkelig å skli ut av tema. Tilbake til tema. Jeg bukker forran Komplett.no. Ubeskrivelig godt gjort av komplett.no (oxo psdata ) Det negative med komplett's tilbud er at vi som var med på å starte opp hele "prosjektet" med Fredrik i spissen, ikke kan bli sikkret en sånn sett Endret 12. januar 2005 av Valent Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) Det var snakk om 50-60 sett som skulle bestilles(i utgangspunktet). Som noen før meg har hintet til, så tror jeg ikke det blir solgt 200 slike sett før du klarer å dra deg opp på lørdagen. Endret 12. januar 2005 av Ozelot Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Haddet jo vært en bonus om de haddet holdt av sett til Fredrik og gutta spesielt fredrik som har ordnet med dette Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 Tipper alle her på lista som vil får tak i et slikt sett. Blir nok ikke noe problem. Lenke til kommentar
magio Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Det var snakk om 50-60 sett som skulle bestilles(i utgangspunktet).Som noen før meg har hintet til, så tror jeg ikke det blir solgt 200 slike sett før du klarer å dra deg opp på lørdagen. Tror nok mange forteller til venner som igjen forteller til venner, så det kan godt være at mange er oppe sent på fredag Jeg og en venn tar beslag i 3stk Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Posten har 13500 visninger, så det er jo en liten sjangse for at de blir blåst bort Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Det var snakk om 50-60 sett som skulle bestilles(i utgangspunktet).Som noen før meg har hintet til, så tror jeg ikke det blir solgt 200 slike sett før du klarer å dra deg opp på lørdagen. Tror nok mange forteller til venner som igjen forteller til venner, så det kan godt være at mange er oppe sent på fredag Jeg og en venn tar beslag i 3stk Joda, har selv tipset en kompis, men tror ikke det blir en firedobbling av solgte Big Water sett. Men serverproblemer....det kan godt hende. Lenke til kommentar
magio Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Det var snakk om 50-60 sett som skulle bestilles(i utgangspunktet).Som noen før meg har hintet til, så tror jeg ikke det blir solgt 200 slike sett før du klarer å dra deg opp på lørdagen. Tror nok mange forteller til venner som igjen forteller til venner, så det kan godt være at mange er oppe sent på fredag Jeg og en venn tar beslag i 3stk Joda, har selv tipset en kompis, men tror ikke det blir en firedobbling av solgte Big Water sett. Men serverproblemer....det kan godt hende. Er nok en del folk som kommer til å sitte å refreshe ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå