Gå til innhold

Har du også lyst på Big Water settet til julepris?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei alle sammen!

Da er endelig tiden kommet for å avsløre tilbudene. :)

Mail ble sendt til alle webshops listet under forhandlere på Hardware.no. I tillegg tok Komplett.no kontakt med meg etter å selv ha fulgt med på tråden.

Jeg fikk svar fra PSdata, Netshop og Komplett. Netshop fikk dessverre problemer med levering og kan ikke komme med et tilbud, så da gjenstår PSdata og Komplett.

PSdata

550,- inkl. mva.

Levering er ukjent, men om vi ønsker tilbudet kan jeg sende en liste med kundenummer til PSdata. Maks 2 sett per kunde.

Komplett

395,- inkl. mva,

Leveringstid er cirka 2 uker og tilbudet vil gjelde lørdag og søndag førstkommende helg. De vil ta inn 200 stykker og tilbudet vil gjelde for alle som ønsker, ikke bare oss på lista. TIlbudet gjelde bare så langt lageret holder.

Komplett ønsker også å gi oss et tilbud på WaterChill CPU Cooling kit Entry Kit for de som ønsker et sett å bygge videre på. Det vil koste 649,- inkl. mva. under samme tidsrom. Tilbudet her gjelder også bare så langt lageret holder.

Håper alle blir fornøyde! Ønsker å takke alle webshoppene som var interessert og behjelpelig med tilbud.

Mvh.

Fredrik Alvenes

Endret av F-r-e-d-r-i-k
Lenke til kommentar
Hvilket sett er til kun 395 kr. hos komplett.no og det gjelder lørdag og søndag førstkommende, eller?

er vel dette settet:

http://www.psdata.no/ps.asp?it=108509&mlevel=070400

fant det ikke på komplett ( :love: ) sine sider, de kommer sikkert ut på lørdag...

edit: fant det på komplett, men psdata sin siden om det var bedre

http://komplett.no/k/ki.asp?sku=306381&cks=PRL

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...