aklla Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 kan ikke du F-R-E-D-R-I-K legge ut en liste om hvem som er på lista til kjøpet? se på første post, der står det... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Dette skal bli kult, er veldig spent hva hva det forskjellige webshopene gir oss i pris, dette er nesten helt likt som å vente på julaften har sommerfugler i magen nå, heheh. Lenke til kommentar
Morpheus- Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Gleder meg til og se tilbudene, håper det ikke går så alt for lenge før alle svarer da.. Jeg slenger sikkert på en amd 939 cpu og hovedkort, muligens også 2 vannblokker og kvalitets minne. Lenke til kommentar
Thel Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Hehe toxicman:P Dette kan jo bli en alternativ "jul" for folk som ikke vil feire jesus og alt det der: i morgen, den 12. januar, da er tilbudene fra webshopene klare for oss hw brukere;) Lenke til kommentar
Morpheus- Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Dette blir Hardwareaften. Dette blir høytiden for og handle hardware Lenke til kommentar
Thel Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 vil ha et jeg å Hehe, du er nåkk litt sen nåkk en gang Lykke til neste gang Bgwater er på "tilbud"! Lenke til kommentar
Valent Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 gleder seg allerede!!!! Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) Hei alle sammen! Da er endelig tiden kommet for å avsløre tilbudene. Mail ble sendt til alle webshops listet under forhandlere på Hardware.no. I tillegg tok Komplett.no kontakt med meg etter å selv ha fulgt med på tråden. Jeg fikk svar fra PSdata, Netshop og Komplett. Netshop fikk dessverre problemer med levering og kan ikke komme med et tilbud, så da gjenstår PSdata og Komplett. PSdata 550,- inkl. mva. Levering er ukjent, men om vi ønsker tilbudet kan jeg sende en liste med kundenummer til PSdata. Maks 2 sett per kunde. Komplett 395,- inkl. mva, Leveringstid er cirka 2 uker og tilbudet vil gjelde lørdag og søndag førstkommende helg. De vil ta inn 200 stykker og tilbudet vil gjelde for alle som ønsker, ikke bare oss på lista. TIlbudet gjelde bare så langt lageret holder. Komplett ønsker også å gi oss et tilbud på WaterChill CPU Cooling kit Entry Kit for de som ønsker et sett å bygge videre på. Det vil koste 649,- inkl. mva. under samme tidsrom. Tilbudet her gjelder også bare så langt lageret holder. Håper alle blir fornøyde! Ønsker å takke alle webshoppene som var interessert og behjelpelig med tilbud. Mvh. Fredrik Alvenes Endret 12. januar 2005 av F-r-e-d-r-i-k Lenke til kommentar
CB_ Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Oj, 395 fra komplett. Det var grisebillig Lenke til kommentar
Morpheus- Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Flotters, for en pris :!: Blir kanskje og prøve waterchill settet også da Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) Da kjøper jeg 2! pluss litt annet stæsj i samme slengen Må jo ikke være kjip...bestille bare det som er grisebillig Endret 12. januar 2005 av iceraven Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Du har bestilt for oss på listen?. Hvordan blir dette gjort, vi på listen er sikkret et sett?, må jeg bestille selv fra komplett med mitt brukernavn? sendet mail? Komplett? Lenke til kommentar
tredex Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Det høres veldig bra ut fredrik!! Du har gjort en veldig bra jobb! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) har bare en ting å si til komplett: det er jo billigere enn luftkjølingen min det jo... er WaterChill CPU Cooling kit Entry Kit bedre eller? passer denne http://komplett.no/k/ki.asp?sku=302277&cks=PRL på radeon 9500 pro, mener at 9500 er likt 9800... Endret 12. januar 2005 av aklla Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 Alle som vil ha må bestille selv på lørdag eller søndag. Vi er ikke sikret plass, men hver tidlig ute. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Hvilket sett er til kun 395 kr. hos komplett.no og det gjelder lørdag og søndag førstkommende, eller? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 når blir tilbudet lagt ut? vil ha klokkeslettet... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) Hvilket sett er til kun 395 kr. hos komplett.no og det gjelder lørdag og søndag førstkommende, eller? er vel dette settet: http://www.psdata.no/ps.asp?it=108509&mlevel=070400 fant det ikke på komplett ( ) sine sider, de kommer sikkert ut på lørdag... edit: fant det på komplett, men psdata sin siden om det var bedre http://komplett.no/k/ki.asp?sku=306381&cks=PRL Endret 12. januar 2005 av aklla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå