F-r-e-d-r-i-k Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Som en del andre her på forumet var jeg ikke hjemme 24. des og hadde ikke mulighet til å få meg vannkjøling. Men jeg har allikevel inderlig lyst på et slikt sett. Jeg sendte derfor mail til psdata andre juledag. De svarte meg med at de ikke kunne gi enkeltpersoner slike tilbud. Tenkte kanskje det var flere på forumet som ønsket dette tilbudet igjen. Om vi gikk sammen en minmum 10 stykker og spurte om å få settet til redusert pris, kanskje de gav etter, eller eventuelt tok opp igjen tilbudet som "ukens tilbud" eller noe? Noen som er interessert? Fredrik Her er lista over deltakere, den er nå CLOSED Ravenlord Rayline TWB Onslow The one and only (2 stk.) aklla (3 stk.) mr_menace (+ kompissen hans) Hardfredd MorePower Analyzer vegins corcky (2 stk.) Wrath of The Duck Morpheus- (2stk.) JediMindTriks Glock19 BlondGod tredex H.kon Pizzaman underground Proteuz_4 FrodeThaMan Xpence (2stk.) Tranquilite frankpettersen Revenant melakongen Inja Simen1 Dj What CB_ FosFat Dandar caturbo Mongo FuRY -FriedDude- bidz ToxicMan a_sondre simalarion Valent BUGS_Y (2stk.) john_h Unicr0n jevel (3stk.) kyan ahdrage F-r-e-d-r-i-k (jeg) Tilsammen 58 vannkjølingssett (48 folk). Tilbudet er lagt ut! Da var det over. Utrolig at vi fikk et så bra tilbud til slutt. Takker alle webshopper som var med på dette og alle dere på forumet som sa seg villige til å bli med på lista. Sammen er vi dynatmitt Endret 16. januar 2005 av F-r-e-d-r-i-k Lenke til kommentar
Krestjan Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 ....Jahaa? Og hvorfor synes du PSData bør gi deg og dine et slikt tilbud? Var jo helt klart at dette var et tidsbegrenset tilbud, og det er vel helt likegyldig for PSData om du var borte på juleaften. Og 10 stykker? Tror nok du må i adskikklig større tall enn det. Men for all del, det er vel verdt å prøve. Forøvrig så er det vel mange som fortsatt venter på vannkjølingen de bestilte juleaften så det kan vel ta sin tid å få et hvis du bestiller nå, tilbud eller ikke. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Yepp, jeg er interessert - count me in. Lenke til kommentar
Onslow Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Kan ikke si nei til dette. Håper vi blir mange nok til å få den prisen, for det var virkelig billig. Jeg vil m.a.o. gjerne ha. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Problemet er bare at psdata sansynligvis ikke er istand til å levere settet før uti februar engang. 16.2.05 har jeg fått estimert. Lenke til kommentar
The one and only Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 ja.. er med jeg Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Problemet er bare at psdata sansynligvis ikke er istand til å levere settet før uti februar engang. 16.2.05 har jeg fått estimert. No problem -. vannkjølingen vil funke fint i februar også den.......:-) Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 hvis prisen er riktig blir nok jeg med også... Lenke til kommentar
mr_menace Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Greit jeg er med internett klikka så jeg fikk ikke bestilt Endret 5. januar 2005 av mr_menace Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Tipper at juletilbudet går ut enten til kostpris eller underdekning. Dermed vil det være snodig om de var interessert i å få ut flere sett til denne prisen. Edit: Etter å ha lest tester rundtomkring er nok dette settet vel verd pengene om man betaler "vanlig" pris også. Endret 3. januar 2005 av Muffinman Lenke til kommentar
mr_menace Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Har en kompis som også blir med Lenke til kommentar
mr_menace Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 2 spørsmål: 1. vet noen om TT Bigwater er vanskelig å montere 2. hvor stor sjanse er det for at dette blir noe av (vil ikke ha for høye forhåpninger) Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Ja er kjempeinteressert! Sendte dem også en mail, men den forble ubesvart. Skaffer du dette settet til julepris er jeg deg en stor takk skyldig. Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hehe men viss ps der at det er sjukt mangen som vil ha det, kan det hende dei holder prisen oppe (for å tjene meir ) Lenke til kommentar
TJ Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Skulle nå tro at PS Data bare ble mindre villige til å komme dere i møte i denne saken, jo flere dere blir. Dette settet ble solgt med minimal fortjeneste (muligens med tap). Sjansen for at de vil gi enda flere muligheten til å "spise av bordet deres" tviler jeg sterkt på. Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Skulle nå tro at PS Data bare ble mindre villige til å komme dere i møte i denne saken, jo flere dere blir. Dette settet ble solgt med minimal fortjeneste (muligens med tap). Sjansen for at de vil gi enda flere muligheten til å "spise av bordet deres" tviler jeg sterkt på. Du har så rett så rett, men får trådstarter det til så sier ikke jeg nei Endret 3. januar 2005 av Hardfredd Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Men et godt rykte på forumet er vel ikke så galt, og det vil ihvertfall ikke bli noe dårligere hvis de imøtekommer disse brukerene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå