Xorroh Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Heisann, ny på forumet og ser fram til å poste en del her. Har hatt vannkjøling i halvannet år nå og synes det har fungert utmerket. Eneste jeg har å utsette på det er at mitt system har tatt en del plass. Har P4 1.8 @ 2.3 (Northwood), Eheim 1048-pumpe og Swiftech-blokk. Har åpent vannreservoar i form av en stor kjele, har ikke radiator eller annen kjøling enn romtemperaturen. Har fungert knirkefritt men nå har jeg kjøpt meg en nytt fett Thermaltake-kabinett (fulltower) og har lyst til å få dævelskapen på innsiden. Hva vil dere anbefale av vanntank? ikke så veldig dyr helst, har sett alternativer hvor man monterer disse i 2x5 1/4 slot'ene hvor pumpa sitter montert rett på tanken, genialt men dyrt. Hva trenger jeg av radiator etc? Kan jeg bruke en radiator fra et varmeapparatregister? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Ikke noe problem å bruke varmeregister, bruker to slike selv. Denne tanken kan monteres på eheim pumper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå