Gå til innhold

Trenger hjelp på Jedi Knight 2

Anbefalte innlegg

Hei! Noen her som har spilt Jedi Knight II: Jedi Outcast? Jeg har kommet til det brettet på den søppelbrenneriet eller hva det er, der hvor man leiter etter han fyren... Litt dårlig forklaring, men de som har spilt det, vet vel hav jeg mener. Jeg kommer ikke forbi dette søppelanlegget! Har spilt i timesvis på akkurat samme greiene! Hopper gjennom den forbrenneren, kommer inn i rommet hvor kassene er stablet kilometervis høyt og inn den døren. Etter det kommer jeg til et rom hvor 3 containere med hjul står på rekke i en liten gang. Den ene trekker jeg til meg ved Jedi krefter, men kommer ikke forbi den. Ingen av dørene rundt om kring får jeg opp, og jeg kommer ingen vei! Meget irreterende! Kan noen hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Jeg TROR jeg skjønner hvor du er:

Hvis du bruker PUSH på vogna BAK (altså nr 2 fra deg og fremover inni den lille gangen), så får den nærmeste vogna plass til å flytte seg og en gang blir synlig på høyre side....

Håper det hjelp deg noe :smile:

May The Force Be With You!

Lenke til kommentar

du vet der du begynner på dette brettet? i selve rommet der du ser de stemplene som deiser opp og ned? 4 stk tror jeg det er..

på en av disse stemplene, tror det er nederst til venstre, skal du hoppe inn i! Det er en sjakt du kan hoppe opp i slik at du blir stående på kanten, akkurat slik at du unngår stemplet som deiser opp og ned.. når du ser inn i kompresjons-rommet ser du en dør på andre siden. Bruk force-speed og spring over kompresjonsrommet mens stemplet er oppe. voila :smile:

Lenke til kommentar

Det er en stund siden jeg spillte gjennom JK2 Single nå men, hvis jeg husker riktig så er det et sted på høyre kanten (altså to dører) du må inn i og pushe en kasse før du stikker gjennom søpplebrennern.

(men ikke stol for mye på meg, er som sagt en stund siden jeg spillte det)

Lenke til kommentar

etter at du har dratt vogna til deg så må du gå tilbake og ut i hovedrommet. hvis du går utifra hvor du starter når du kommer til hovedrommet skal du inn døra lengst oppover til høyre (som er mulig å komme inn gjennom).

der blir du snipa på når du går igjennom, og du går inn i et lite rom med noen kasser og enda flere kasser bak en glassvegg. lengst inni hjørnet er det en kasse du kan force pulle. du kommer nå inn i gangene hvor sniperne har stått. hvis du fortsetter oppover gangen kommer du til andre siden av de 2 vognene. siden du force pulla den på den andre siden, kan du nå force pushe den som er på denne siden, voila!

Lenke til kommentar

Endelig! Takker for svar. Utrolig irriterende å stå fast på slike spill!Synes det var litt for mye slike "finn den skjulte greien" og "hopp fra kasse til kasse" på dette spillet, hater slikt! Vil ha mer kamper mot andre Jedi! Hadde det ikke vært for lyssabelen og Jedi-kampene, hadde dette spillet rett og slett vært elendig!

Lenke til kommentar

NEEEEEEEEEII!!!!! Står fast igjen! Begynner virkelig å hate dette spillet! Nå har jeg kommet til der hvor jeg redder Lando Calrisian. Har fått han ut av buret, og opp til kontrollrommet for rommet flyet hans står i. Han står og knotter på et kontrollbord, og jeg bare valser rundt. Kommer ingen vei! Tar heisen ned fra det lille rommet, så bare går jeg rundt i sirkel! Ingen dører åpner seg, det er umulig å hoppe ned en etasje eller opp. Lando blir tydeligvis aldri ferdig med knottingen sin, tror det er noe jeg må fullføre først, men hva? Noen som har vært, og klart, dette brettet?

Lenke til kommentar

Ja men husker ikke åssen!

trur jeg tok heisen ned igjen fra der han stod og kom til en gang så jeg kom ut utenfor hangaren og gikk "runden" (skjønner hva jeg mener når dekk kommer ut)

skaut ned alle folk.. han åpna døra ?? trur jeg eller det var meg..

satte i gang fuel pumpene

og stakk av fra brettet.. finish

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg vet hvor du er. Men du får si i fra om jeg tar feil.

- Har dere har nettopp most en Gran (Brun fyr, 3-øyer og gjerne med Thermal Detonator's).

- Tatt heisen til høyre opp til kontrollrommet.

- Står Lando oppi et kontrollrom og ser "The Lady Luck"?

I så fall:

Etter Lando starter og knote, må du tilbake ned til rommet med Gran'en .

Deretter vil du høre Lando snakke til dag via radio.

Etterpå skal ei av de dørene (tror det var 3 stk) være åpen. Da kommer du videre.

Men ta det med ro, når du er ferdig med denne byen, så begynner det virkelig å ta av. Force-power's begynner å bli nyttig, og noen sith-karer vil ikke at du skal fortsette å mose rodians og .

BTW: Mannen som har stemmen til Lando i spillet ER faktisk Billy Lee Williams (Skuespilleren som spilte Lando i ep. 5 og 6)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...