RAM Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hva menes egentlig med uttrykket "Don Juan"? Lenke til kommentar
enden Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Don Juan DeMarco er en kjent figur, som visstnok var ganske omgjengelig når det kom til damene. Don Juan er derfor et tilnavn til fløtepuser, som smigrer seg lett inn på damer. Tips: Sleng define: foran et uttrykk i google, så får du svar på det meste http://www.google.no/search?hl=no&q=define...=S%C3%B8k&meta= Lenke til kommentar
voüshvaggi fyrsten Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Don Juan er en mann som er en stor sjarmør som sjarmerer alle jetner til sengs På norsk blir ham kalt Dan Jarle Lenke til kommentar
enden Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 På norsk blir ham kalt Dan Jarle Fungerte dårlig i google Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 prøv jentefut... Det er vel det beste norske uttrykket for don juan Lenke til kommentar
Lange Kjell Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Ingen som har hørt E76 - Dån Johan? DER har dere fin beskrivelse av en Don Juan Edit: Link til sample av sangen: Dån Johan Endret 5. januar 2005 av Lange Kjell Lenke til kommentar
voüshvaggi fyrsten Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 På norsk blir ham kalt Dan Jarle Fungerte dårlig i google Hehe.. Det gjorde det ja.. :!: Lenke til kommentar
Edvino Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 På norsk blir ham kalt Dan Jarle Feil..Det er Don Leif på norsk Lenke til kommentar
MagE Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 pikenes jens blir brukt her, aner ikke hvorfor Lenke til kommentar
voüshvaggi fyrsten Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 På norsk blir ham kalt Dan Jarle Feil..Det er Don Leif på norsk "Don Leif" Det er jo ikke artig engang.. Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Må bare le av alle navnene her, Så utrolige morsomme navn på don Juan :!: :!: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 På norsk blir ham kalt Dan Jarle Feil..Det er Don Leif på norsk Trodde det var Dan Børge jeg... Lenke til kommentar
voüshvaggi fyrsten Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 På norsk blir ham kalt Dan Jarle Feil..Det er Don Leif på norsk Trodde det var Dan Børge jeg... haha.. det er ikke umulig!! :!: Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Ingen som har hørt E76 - Dån Johan? DER har dere fin beskrivelse av en Don Juan Edit: Link til sample av sangen: Dån Johan Heheh kul sang Jentenes Jens eller Don Joan tror jeg det var har jeg hørt at det blir kalt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå