TDK Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg syntes halo 1 er var et artig spill og kunne tenke meg og spille 2'ern. Jeg har ikke Xbox, og lurer derfor på om 2'ern kommer på pc? Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Ettersom tiden går, tror jeg 2'eren kommer til PC. men sikkert vet jeg ikke. Det er det nok ikke mange andre som vet sikkert heller. Eneren kom jo, derfor kommer sikkert 2'eren også tror jeg Men personlig håper jeg ikke det. Jeg vil at alle som vil ha Halo 2, skal kjøpe seg xbox, så kan vi alle møtes på Live! Lenke til kommentar
voüshvaggi fyrsten Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Personlig tviler jeg på det.. Men håper da det.. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Som jeg sa i dette anlegget så håper jeg, og tror at Halo 2 kommer til Pc. Begrunnelsen på dette er: De kommer til å tjene masse penger på å bruke litt tid på å konvertere spillet til data. Alle vil vel alltids tjene noen ekstra kroner eller? Eneren kom jo på data. Det er et stort marked for dette spillet (går under punkt en også) Lenke til kommentar
mummi-pappa Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Ja, man vet aldri. Men når Halo kom på pc, var jo versjonen til pc annerledes enn versjonen på xbox. Flere baner, bilen hadde Rocket launcher tror jeg,sånn som på Halo2, og flere våpen. Så kanskje Halo på pc blir som Halo 2.5 på Xbox 2? Hvem vet? Lenke til kommentar
nord Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 selvfølgelig, Gates kan jo si at spillet er xbox ekslusivt så mye han vil. spillet kommer på pc, tro meg. han snur ikke hodet mot så mye penger når spillet allerede er en av de største kassasuksessene så langt. Lenke til kommentar
Omar Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Halo 2 på pc ja... Da vil grafikken suge. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Halo 2 på pc ja... Da vil grafikken suge. eeh..nei? En Gjennomsnittlig gamer-pc er mye raskere enn en xbox. Ergo. Grafikken blir bedre på pc. Det avhenger jo selvsagt av pc-specs Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Halo 2 på pc ja... Da vil grafikken suge. eeh..nei? En Gjennomsnittlig gamer-pc er mye raskere enn en xbox. Ergo. Grafikken blir bedre på pc. Det avhenger jo selvsagt av pc-specs ser jo konverteringen av halo1 da.. kan jo ikke kjøre høy graikk i det hele tatt uten at det hakker.. (dårlig konvertering = dårlig oppløsning = dårlig gfx) Lenke til kommentar
TDK Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Halo 2 på pc ja... Da vil grafikken suge. eeh..nei? En Gjennomsnittlig gamer-pc er mye raskere enn en xbox. Ergo. Grafikken blir bedre på pc. Det avhenger jo selvsagt av pc-specs ser jo konverteringen av halo1 da.. kan jo ikke kjøre høy graikk i det hele tatt uten at det hakker.. (dårlig konvertering = dårlig oppløsning = dårlig gfx) Med et toppkort kan Halo spilles med allt på full gudde i 1600/1200.... Da er jo grafikken ganske bra, sett ut ifra at spillet er mange år gammelt.. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Halo 2 på pc ja... Da vil grafikken suge. eeh..nei? En Gjennomsnittlig gamer-pc er mye raskere enn en xbox. Ergo. Grafikken blir bedre på pc. Det avhenger jo selvsagt av pc-specs ser jo konverteringen av halo1 da.. kan jo ikke kjøre høy graikk i det hele tatt uten at det hakker.. (dårlig konvertering = dårlig oppløsning = dårlig gfx) Med et toppkort kan Halo spilles med allt på full gudde i 1600/1200.... Da er jo grafikken ganske bra, sett ut ifra at spillet er mange år gammelt.. joa.. kjører 9800 pro med 800*600 akkurat glatt... men fremdeles dårlig konvertert.. får som du sa.. spillet er gammelt.. da bør kort som 9800pro osv kunne klare å kjøre det max glatt Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Vel jeg kjører nå spillet på 800*600 med mitt R9600Xt kort dah... Kan ikke ha alle effektene på fult dah... Å vis det skjer veldig mye hakker det en del jah...:/ EDIT: ble en del jah`er å dah`er her.. Endret 4. januar 2005 av Fat_ASS Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Ja, selvfølgelig kommer det til PC!!! Med den suksessen Halo2 hadde/har til Xbox, er det bare et tidsspørsmål før det kommer til PC. Det er ikke bekreftet at det er under produksjon, men det kommer. Før eller siden. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 vært snakkom at det kommer i august 2005 til pc el no Lenke til kommentar
Migr Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Håper det kommer! men på x-box var det en skufelse Lenke til kommentar
Gr0v Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Håper det kommer. Har det forresten mye moro med Halo 1 online til pc for tiden. Danker ut cs syns jeg...men det gjør det meste da. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Håper Halo 2 kommer til PC! Uansett mange som klager at Halo 1 hakket på PC! Kjørte det på 1280x1024 pluss alle effektene på maks med mitt gamle Hercules 9800Pro i sin tid uten lagg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå